BlackBerry Aurora، اولین گوشی دو سیم کارتی بلک بری، به صورت رسمی عرضه شد - تکفارس 
BlackBerry Aurora، اولین گوشی دو سیم کارتی بلک بری، به صورت رسمی عرضه شد - تکفارس 

BlackBerry Aurora، اولین گوشی دو سیم کارتی بلک بری، به صورت رسمی عرضه شد

امیر رزاق
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - 23:59
BlackBerry Aurora، اولین گوشی دو سیم کارتی بلک بری، به صورت رسمی عرضه شد - تکفارس 

در هفته ی گذشته، تصاویری از گوشی هوشمند BlackBerry Aurora با شماره مدل BBC1001-1 به بیرون درز کرد و اوایل امروز نیز این گوشی هوشمند به صورت رسمی معرفی گردید.

کشور اندونزی یکی از بازار های اصلی برای گوشی های کمپانی بلک بری است و از این رو این کمپانی قرار دادی با شرکت اندونزیایی BB Merah Putih امضا کرده است تا گوشی های بلک بری جدید در این کشور عرضه کند. در همین راستا نیز گوشی هوشمند BlackBerry Aurora برای این بازار عرضه شده است که دارای مشخصات یک گوشی میان رده بوده که البته شامل یک دوربین اصلی عالی نیز می شود.

BlackBerry Aurora اولین گوشی هوشمند از برند بلک بری بوده که از قابلیت دو سیم کارت هم زمان پشتیبانی می کند. گوشی هوشمند BlackBerry Aurora دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی On-Cell با رزولوشن اچ دی ۱۲۸۰*۷۲۰ پیکسل بوده. بلک بری برای این گوشی پردازنده ی چهار هسته ای ۱.۴ گیگا هرتزی اسنپ دراگون ۴۲۵ را انتخاب کرده است و با وجود میان رده بودن آن، ۴ گیگابایت حاظه ی رم برای آن در نظر گرفته است. همچنین این گوشی از قابلیت ارتقای حافظه ی داخلی از طریق کارت میکرو اس دی نیز پشتیبانی می کند. دوربین پشتی این گوشی نیز سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلش ال ای دی بوده و دوربین جلویی آن نیز از سنسوری ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی استفاده می کند.

از دیگر مشخصه های گوشی BlackBerry Aurora می توان به اتصال ۴G LTE برای هر دو سیم کارت، اجرای اندروید ۷.۰ به همراه Blackberry Hub و دیگر نرم افزار های امنیتی بلک بری (البته قابل ذکر است که این گوشی از سنسور اثر انگشت بهره نمی برد) نصب شده به صورت پیش فرض، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و بدنه ی ۱۵۲*۷۶.۶*۸.۵ میلی متری ۱۷۸ گرمی اشاره کرد.

گوشی BlackBerry Aurora از تاریخ ۱۳ مارس با قیمت ۲۶۱ دلار در رنگ های طلایی ، مشکی و نقره ای و در حال حاضر تنها در بازار کشور اندونزی عرضه خواهد شد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید