مقایسه سایز گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با دیگر گوشی ها - تکفارس 
مقایسه سایز گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با دیگر گوشی ها - تکفارس 

مقایسه سایز گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با دیگر گوشی ها

امید بصیری
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - 15:00
مقایسه سایز گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با دیگر گوشی ها - تکفارس 

حال که طراحی و شکل ظاهری گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ به گونه ای تایید شده است تصایور جدیدی از مقایسه ی این گوشی ها با گوشی های از خود شرکت سامسونگ و همچنین جدید ترین نسخه ی آیفون شرکت اپل منتشر شده اند. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

افشاگر معروف لیکستر یعنی آن لیکس تصاویر مختلفی را توئیت کرده است که به مقایسه گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با گوشی هایی همچون گلکسی اس ۶ گلکسی اس ۷ و گلکسی نوت ۷ که از محصولات خود سامسونگ محسوب می شوند و هم چنین آیفون ۷  و آسفون ۷ پلاس که اصلی ترین رقیب گلکسی اس ۸ تا عرضه ی آیفون ۷ اس خواهد بود پرداخته است.

همان طور که در تصاویر نیز می بینید گلکسی اس ۸ کمی کوتاه تر از گلکسی نوت ۷ به نظر می رسد در حالی که گلکسی اس ۸ پلاس به صورت واضحی بلند تر است. کاربران و مشتریان نیز بر این باور هستند که گوشی های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به طور حتم از گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۶ بلند تر خواهند بود.

نکته ی جالب اما این است که گلکسی اس ۸ پلاس با داشتن صفحه نمایشی نسبتا بزرگ تر از آیفون ۷ اما درازای تقریباً برابری با این گوشی دارد که نشان از هنر و دقت سامسونگ در جا دادن صفحه نمایشی بزرگ تر ار بدنه این یکسان با آیفون ۷ است. البته میزان ارگونومیک بودن و راحتی این گوشی تا زمان عرضه ی آن مشخص نخواهد بود.

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید