رئیس سامسونگ تمامی اتهامت علیه خود را رد کرد - تکفارس 
رئیس سامسونگ تمامی اتهامت علیه خود را رد کرد - تکفارس 

رئیس سامسونگ تمامی اتهامت علیه خود را رد کرد

امید بصیری
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - 02:32
رئیس سامسونگ تمامی اتهامت علیه خود را رد کرد - تکفارس 

احتمالا تا به این لحکظه بسیار شما با خبر شده اید که مدیر و رئیس شرکت ساموسنگ یعنی آقای لی جا یونگ به جرم شرکت در یک سری رشوه ها که منجر به دادگاهی شدن رئیس جمهور کره ی جنوبی نیز شده است مورد بازداشت قرار گرفته است. تیم وکلای آقای یونگ تمام تلاش خود را برای مجرم نشناختن او انجام داده اند و امروز نیز اولین جلسه ی دادگاه آقای یونگ برگزار شد. آقای یونگ تمامی اتهامات من جمله رشوه های داده شده و دیگر جرایم احتمالی را در این جلسه ی دادگاه رد کرده و مسئولیت هیچ کدام از این جرایم را عهده دار نشده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

او از سوی وکلایش به بی گناهی اذعان کرده است. این دادگاه امروز در مرکز شهر سئول برگزار شد. آقای لی خود در این دادگاه حضور نداشت چرا که جلسات اولیه صرفا به طرح دعوی از سوی طرفین می گذرد. وکلای آقای لی اعلام کرده اند که سامسونگ این رشوه ها را به صورت داوطلبانه پرداخت نکرده است و همچنین مبالغ اهدایی با قوانین این کشور در تضاد نیستند.

تیم قانونی آقای لی بارزسان ویژه را از کار بر روی این پرونده منع کرده اند. قرار است تا جلسات پایانی این دادگاه تا ۳ ماه دیگر برگزار شوند بنابراین تا ماه می ما مطلع خواهیم شد که آیا آقای لی در این جرایم شرکت داشته است و یا نه.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید