Maze با گوشی Maze Alpha وارد بازار گوشی های هوشمند می شود - تکفارس 
Maze با گوشی Maze Alpha وارد بازار گوشی های هوشمند می شود - تکفارس 

Maze با گوشی Maze Alpha وارد بازار گوشی های هوشمند می شود

امیر رزاق
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - 22:57
Maze با گوشی Maze Alpha وارد بازار گوشی های هوشمند می شود - تکفارس 

به نظر می رسد که عصر جدیدی در صنعت گوشی های هوشمند آغاز شده است. پس از گوشی های Sharp Aquos و Xiaomi Mi Mix ، هر روزه کمپانی های بیش تر و بیش تری به دنبال رونمایی از دستگاه های بدون حاشیه ی خود بوده اند. و اگر چه که پس از موفقیت Mi Mix این اقدام از کمپانی های بزرگ و جا افتاده انتظار می رود ، اما بدون حاشیه بودن اولین گوشی هوشمند یک کمپانی جدید اتفاق غیر منتظره و تعجب بر انگیزی می باشد.

Maze برند گوشی هوشمند جدیدی است که توسط یک کمپانی چینی تولید کننده ی قطعات موبایل ،که دارای یک تیم تحقیق و توسعه و سه کارخانه است، ساخته شده است. از چیزی که در وب سایت آن ها (MazeMobile.Com) می توان فهمید، آن ها نام خود را از Maze (مار پیچ) معروف در سریال تلویزیونی WestWorld شبکه ی تلویزیونی HBO بر گرفته اند. همچنین گفته شده است که هدف و ماموریت آن ها ارائه ی سطحی از خدمات مشتری است که فرا تر از نیاز ها و انتظارات مشتری می باشد.

اولین گوشی هوشمندی که Maze به همراه خود به بازار می آورد یک گوشی زیبای Full Vision بدون حاشیه به نام Maze Alpha بوده. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶ اینچی بدون حاشیه AMOLED خواهد بود که از شیشه ی Corning Gorilla Glass 4 نیز برای محافظت استفاده می کند. از تصویر منتشر شده ی این گوشی می توان مشاهده کرد که صفحه نمایش بخش زیادی از قسمت جلویی دستگاه را می پوشاند ، اما هنوز مشخص نیست که قسمت پایینی آن به چه شکل خواهد بود. همچنین تردید وجود دارد که حسگر اثر انگشت این گوشی در قسمت جلو و یا عقب آن قرار داشته باشد و احتمالا آن ها از اسکنر قرار گرفته در قسمت کناری گوشی (همانند گوشی های کمپانی سونی) استفاده می کنند. همچنین سیستم دوربین دوگانه نیز در قسمت پشتی دستگاه دیده می شود که باید منتظر بمانیم و ببینیم کارکرد آن به چه شکل خواهد بود.

طبق منبع ، گوشی هوشمند Maze Alpha به همراه نسخه ی هفتم از سیستم عامل Android عرضه خواهد شد. هنوز هیچ اطلاعات و مشخصات دیگری از این گوشی در دسترس نبوده و به نظر می رسد که باید همچنان منتظر این گوشی تازه وارد بمانیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید