کوشی جدید Huawei با صفحه نمایش اولد و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری در TENAA رویت شد - تکفارس 
کوشی جدید Huawei با صفحه نمایش اولد و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری در TENAA رویت شد - تکفارس 

کوشی جدید Huawei با صفحه نمایش اولد و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری در TENAA رویت شد

امیر رزاق
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - 23:42
کوشی جدید Huawei با صفحه نمایش اولد و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری در TENAA رویت شد - تکفارس 

یک مدل گوشی جدید از کمپانی چینی Huawei به تازگی در سایت TENAA دیده شده است که شماره مدل این دستگاه جدید NCE-TL10 بوده و گفته شده است که از صفحه نمایش OLED بهره می برد.

از نظر طراحی این گوشی جدید هواوی شباهت زیادی به Redmi Note 3 دارد اما بدون خروجی بلند گوی آن در پشت بدنه. همچنین در قسمت پشت بدنه یک دوربین تکی ، فلش ال ای دی، سنسور اسکنر اثر انگشت و لوگوی کمپانی چینی هوآوی نیز قرار دارد. در قسمت جلویی نیز این گوشی دارای حاشیه های زیادی در اطراف صفحه نمایش می باشد و به نظر می رسد که از دکمه های مجازی بر روی صفحه نمایش استفاده می کند زیرا که در مکان معمول قرار گیری دکمه های خازنی تنها شاهد لوگوی کمپانی هواوی هستیم.

لیست مشخصات این گوشی نیز به یک گوشی با صفجه نمایش ۵ اینچی HD با سه گیگا بایت حافظه ی رم ، ۱۶ گیگا بایت حافظه ی داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه ی میکرو اس دی تا سقف ۱۲۸ گیگا بایتی، اشاره دارد. دوربین پشتی در این دستگاه جدید یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلش ال ای دی بوده و در جلو نیز هواوی از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی استفاده کرده است. و درست همانند گوشی Redmi Note 3 شرکت شیائومی، این دستگاه نیز از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری بهره می برد. مدل پردازنده ی این گوشی هنوز مشخص نشده است اما این چیپست هشت هسته ای و با سرعت کلاک ۱.۵ گیگا هرتز می باشد. این گوشی دارای قابلیت دو سیم کارت هم زمان نیز بوده و اندروید ۶.۰ مارشملو نیز به صورت پیش فرض بر روی آن اجرا می شود.

طبق مشخصات دیده شده انتظار می رود این دستگاه یک گوشی هوشمند میان رده باشد اما هنوز مدل و یا تاریخ معرفی آن مشخص نمی باشد و احتمالا باید همچنان منتظر منتشر شدن اطلاعات بیش تر از این گوشی هوشمند باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید