Huawei P10 امتیاز ۸۷ را در تست دوربین DxOMark به دست آورد - تکفارس 
Huawei P10 امتیاز ۸۷ را در تست دوربین DxOMark به دست آورد - تکفارس 

Huawei P10 امتیاز ۸۷ را در تست دوربین DxOMark به دست آورد

امیر رزاق
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - 23:59
Huawei P10 امتیاز ۸۷ را در تست دوربین DxOMark به دست آورد - تکفارس 

گوشی Huawei P10 که از آن در طی مراسم MWC 2017 در شهر بارسلونا رونمایی شد، جدید ترین پرچم دار کمپانی چینی Huawei بوده و یکی از بزرگ ترین قابلیت های آن سیستم دوربین دوگانه ی آن بوده که متشکل از یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی رنگی و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مونو کروم می باشد. هر دوی این سنسور ها دارای گشادگی لنز f/2.2 ، فوکوس خودکار لیزری و تثبیت کننده ی OIS بوده.

سیستم دوربین گوشی Huawei P10 به تازگی در طی تست بنچمارک Dxo Mark قرار گرفت و موفق شد نمره ی کلی ۸۷ را در این تست به دست آورد. طبق این تست ، دوربین Huawei P10 قادر بود حتی در شرایط نوری بسیار کم هم خوب عمل کند و دارای تعادل رندر سفیدی و رنگی خوبی است. از دیگر ویژگی های آن می توان به حفظ بافت خوب تصاویر و فوکوس خودکار دقیق در میان دیگر قابلیت ها و ویژگی ها اشاره کرد.

در حالی که دوربین توانست در تصاویر خوب عمل نماید، اما در زمینه ی ویدئو و فیلم برداری نتوانست به خوبی تصویر عمل نماید. در حالی که کیفیت عمومی ویدئو ها قابل قبول بوده و دارای تعادل سفیدی مناسب، نور گیری خوب، فوکوس خودکار دقیق و حفظ جزئیات کافی بوده ، اما در زمینه های شرایط نوری کم و طبیعی بودن تصاویر در ویدئو ها در حین حرکت و قدم زدن عملکرد در حد انتظار نداشت.

در حالی که امتیاز ۸۷ دوربین گوشی Huawei P10 آن را پایین تر از گوشی های Google Pixel با امتیاز ۸۹ و Galaxy S7 Edge با امتیاز ۸۸ قرار می دهد اما با این وجود این از امتیاز ۸۵ ثبت شده توسط گوشی Huawei Mate 9 بالا تر بوده. همچنین بسیار مشتاقیم تا ببینیم برادر بزرگ تر این گوشی، یعنی Huawei P10 Plus چه عملکردی در این تست از خود به جا خواهد گذاشت، با توجه به این که این گوشی دارای لنز های روشن تر و سریع تر با گشادگی f/1.8 می باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید