گوشی Honor V9 با نام Honor 8 Pro به بازار های جهانی خواهد آمد - تکفارس 
گوشی Honor V9 با نام Honor 8 Pro به بازار های جهانی خواهد آمد - تکفارس 

گوشی Honor V9 با نام Honor 8 Pro به بازار های جهانی خواهد آمد

امیر رزاق
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - 13:18
گوشی Honor V9 با نام Honor 8 Pro به بازار های جهانی خواهد آمد - تکفارس 

برند مستفل کمپانی هواوی، Honor، گوشی هوشمند Honor V9 را با ظاهر پرچم داران با کیفیت در اواخر ماه فوریه در کشور چین معرفی کرد. این دستگاه اخیرا با برچسب قیمتی شروع شده از ۲۵۹۹ یوآن (۳۷۷ دلار) برای مدل پایه، برای فروش در دسترس قرار گرفت. هم اکنون نیز گزارشاتی اشاره به این موضوع دارند که گوشی Honor V9 به زودی با نام متفاوتی در بازار های اروپایی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

طبق اعلام منبعی از توییتر ، گوشی Honor V9 به احتمال زیاد با نام Honor 8 Pro در تاریخ ۵ آوریل در بازار های اروپایی عرضه خواهد شد. در حال حاضر کمپانی هواوی دعوت نامه هایی را برای مراسمی در روز ۵ آوریل فرستاده است اما به طور مشخص اعلام نکرده است که این دستگاه در این روز عرضه خواهد شد. اما منبع مورد نظر اعلام کرده است که این دستگاه در این روز و در رنگ های طلایی ، ابی و مشکی عرضه خواهد شد و احتمالا شاهد رنگ شیک قرمز عرضه شده در بازار چین، نخواهیم بود.

«Honor V9 (همچنین شناخته شده به عنوان Honor 8 Pro) در روز ۵ آوریل ۲۰۱۷ به بازار های جهانی خواهد آمد. در رنگ های طلایی ، آبی و مشکی.»

گوشی Honor V9 یا Honor 8 Pro از پردازنده ی قدرت مند Kirin 960 در کنار میزان ۴ گیگابایت رم (۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی) یا ۶ گیگابایت رم  (۱۲۸ گیگابایت حافظه ی داخلی)‌در دو مدل استفاده می کند و دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی QHD می باشد. Honor V9 همچنین دارای دو نسسور ۱۲ مگاپیکسلی در پشت بوده که دارای قابلیت های فوکوس خودکار لیزری ، فلش ال ای دی و فیلم برداری ۴K می باشند. البته قابل ذکر است که این دوربین های دوگانه همانند پرچم داران شرکت هواوی متعلق به برند Leica نبوده اما با این وجود دارای عملکرد قابل قبولی بوده.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید