جایگزینی برای اسنپ چت | معرفی برنامه SNOW Selfie - تکفارس 
جایگزینی برای اسنپ چت | معرفی برنامه SNOW Selfie - تکفارس 

جایگزینی برای اسنپ چت | معرفی برنامه SNOW Selfie

مازیار همتی
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - 00:19
جایگزینی برای اسنپ چت | معرفی برنامه SNOW Selfie - تکفارس 

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به برنامه محبوب اسنپ چت (SnapChat) دسترسی ندارید و به دنبال راهی و یا اپلیکیشنی جایگزین برایش می‌گردید با تکفارس همراه باشید …

هر ساله شاهد انتشار موجی از برنامه‌های ویرایش تصویر برای آی او اس (Ios) و اندروید (Android) هستیم. اما تعداد کمی از این برنامه‌ها موفق می‌شوند که خود را در دل عموم جا کنند. SNOW Selfie یکی از آن برنامه‌ها است که خودش را خوب نشان داده و توانسته در بین این برنامه ها موفق تر عمل کند. فرق اساسی SNOW Selfie با دیگر برنامه‌های ویرایش عکس، ظاهر فانتزی و گاهاً طنز آن است. به طور مثال شما می‌توانید برای این که خود را سرگرم کنید وارد این برنامه شوید و با شکلک‌های فانتزی ساعت‌ها خوشحال باشید. افکت‌ها، صداها و شکلک‌های زیبا تمامی در SNOW Selfie منتظر شما هستند تا ساعات خوشی را برای شما و دوستانتان فراهم کنند.

جایگزینی برای اسنپ چت | معرفی برنامه SNOW Selfie - تکفارس  جایگزینی برای اسنپ چت | معرفی برنامه SNOW Selfie - تکفارس 

برای کار با SNOW Selfie کافیست آن را باز کرده و سپس وارد گالری خود شوید و یک تصویر را انتخاب کنید. حال هزارانشکلک و متن در اختیار شما است تا از آن‌ها استفاده کنید و تصویر خود را فانتزی و چشم نواز کرده و از آن لذت ببرید. همچنین اگر عکسی در اختیار ندارید، می‌توانید از دوربین گوشی را به سمت خود تنظیم کرده و از شکلک‌های زنده این برنامه استفاده کنید و سپس تصویر خود را ویرایش کنید. برای این کار لازم است فقط وارد برنامه شده و دوربین را به سمت جلو تنظیم کنید. سپس وارد بخش شکلک‌ها شده و از آن‌ها استفاده کنید. همچنین بعضی از این شکلک‌ها قابلیت تغییر صدا برای وقت‌هایی که درحال فیلم گرفتن هستید را نیز دارند که می‌توانید در مواقعی خاص از آن‌ها استفاده کنید. با استفاده از SNOW Selfie می‌توانید برای دوستان خود پیام های ویدیویی متعدد ارسال کنید و خوش‌های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. همچنین لازم به ذکر است برای استفاده از شکلک‌های این برنامه برای اولین بار نیاز به اینترنت دائمی دارید.

برخی از مهم ترین ویژگی های SNOW Selfie:

  1. ساخت تصاویر جالب با استفاده از افکت ها و متن هایی در قالب طنز
  2. امکان ارسال پیام های ویدیویی بامزه برای دوستان خود
  3. امکان گرفتن ویدیو از خودتان و سپس قرار دادن افکت های خنده دار بر روی صورت تان
  4. امکان پاسخ به دوستان تان با استفاده از متن ها و انیمیشن های GIF
  5. اشتراک گذاری لحظات جالب و شگفت انگیز تان با دوستان تان
  6. سادگی و سرعت بسیار بالا
  7. مکالمه به صورت پیام های ویدیویی
  8. ساخت تصاویر فانتزی

دانلود از گوگل پلی برای اندروید

دانلود از اپ استور برای آی او اس

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.