در آینده نزدیک Alexa در مکالمات پیشرفته تر با کاربران شرکت خواهد کرد - تکفارس 
در آینده نزدیک Alexa در مکالمات پیشرفته تر با کاربران شرکت خواهد کرد - تکفارس 

در آینده نزدیک Alexa در مکالمات پیشرفته تر با کاربران شرکت خواهد کرد

عرفان کرد
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - 21:00
در آینده نزدیک Alexa در مکالمات پیشرفته تر با کاربران شرکت خواهد کرد - تکفارس 

طبق جدیدترین گزارشات، آمازون در حال کار کردن بر روی تکنولوژی لازم برای ایجاد توانایی خواندن اطلاع رسانی ها توسط Alexa است. با توانایی بیشتر Alexa در این زمینه، با خبر کردن کاربران از اطلاع رسانی ها می تواند به یک مکالمه کامل تر و طولانی تر بیانجامد. برای تحقق این هدف آمازون مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار را برای پیشرفت تکنولوژی تشخیص اتوماتیک گفتار، سرمایه گذاری می کند.

برای شرکت بیشتر در مکالمه ها، ابتدا Alexa باید بتواند نوع گفتار کاربر را تشخیص دهد. آیا کاربر خوش حال است، عصبانی است یا غمگین است؟ علاوه بر این Alexa باید تشخیص دهد که چه وقتی بهترین زمان برای شروع مکالمه است.

تمام پیشرفت های Alexa در دنیای گوشی های هوشمند نیز تاثیر خواهد گذاشت. چندی پیش Motorola اعلام کرد که اسپیکر Moto Mod با Alexa عرضه خواهد شد. علاوه بر این گوشی های Motorola به صورت پیش فرض با اپلیکیشن Alexa وارد بازار خواهند شد.

با پیشرفت های چشمگیر دستیاران هوشمندی مانند Alexa، دستیار Google و Cortana و همچنین ورود احتمالی Bixby سامسونگ و Viki نوکیا به این رقابت، می توان حدس زد که دستیار های هوشمند به مرحله جدید قدم گذاشته اند و با پیشرفت هایی که اکنون شاهدشان هستیم، می توان امیدوار بود که در آینده اتفاقات خوبی در این عرصه بیافتد.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.