خبری از دستیار گوگل بر روی تبلت ها نخواهد بود - تکفارس 
خبری از دستیار گوگل بر روی تبلت ها نخواهد بود - تکفارس 

خبری از دستیار گوگل بر روی تبلت ها نخواهد بود

عرفان کرد
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - 22:02
خبری از دستیار گوگل بر روی تبلت ها نخواهد بود - تکفارس 

دستیار هوشمند مجازی گوگل به مدت دو هفته است که عرضه شده است اما بسیاری از کاربران هنوز قادر به دریافت آن نیستند. اگر شما جزو آن دسته از کاربران هستید که هنوز این دستیار مجازی را دریافت نکرده اید و همچنین تبلت دارید، یک خبر بد برای شما داریم: فعلا خبری از دستیار گوگل بر روی تبلت ها نخواهد بود.

بنا بر گزارشات منتشر شده، دستیار مجازی گوگل که برای کاربران اندروید مارشمالو و اندروید نوقا که قادر به دسترسی به سرویس Google Play هستند عرضه شده است، بر روی تبلت ها قابل استفاده نخواهد بود. به نظر می رسد که این تصمیم و این استراتژی برای گوگل بسیار مهم بوده است. می توان در خصوص این تصمیم حق را به گوگل داد چرا که در حال حاضر پیش نیاز های مد نظر گوگل برای عرضه این دستیار مجازی در گوشی های هوشمند موجود هستند و در مسائل تبلیغاتی نیز اولویت با گوشی های هوشمند بوده است. البته هنوز گوگل اطلاعات زیادی در خصوص دلیل انتخاب این استراتژی منتشر کرده است.

به هر حال فعلا خبری از دستیار مجازی گوگل بر روی تبلت ها نخواهد بود و از آن جایی که گوگل اطلاعات بیشتری در اختیار کاربران قرار نداده است، می توان احتمال عرضه نشدن دستیار گوگل برای تبلت ها را بیشتر از پیش احساس کرد.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.