احتمالاً گوشی Xperia L1 به زودی عرضه شود - تکفارس 
احتمالاً گوشی Xperia L1 به زودی عرضه شود - تکفارس 

احتمالاً گوشی Xperia L1 به زودی عرضه شود

دانیال دهقانی
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - 00:29
احتمالاً گوشی Xperia L1 به زودی عرضه شود - تکفارس 

احتمالاً گوشی Xperia L1 به زودی عرضه شود! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

سونی در سال ۲۰۱۷ تا کنون ۴ گوشی هوشمند جدید معرفی کرده (گوشی های اکسپریا اکس زد پریمیوم، اکسپریا اکس زد اس، اکسپریا اکس ای ۱، اکسپریا اکس ای ۱ الترا) ولی این کمپانی مشخصاً به این زودی ها دست از معرفی گوشی های جدید بر نخواهد داشت. گوشی هوشمند اندرویدی دیگری که ممکن است از طرف سونی امسال به بازار عرضه شود گوشی اکسپریا ال ۱ (Xperia L1) است (با شماره سریال G3312).

این گوشی که به تازگی توسط یک شرکت ارزیابی ارتباطات روسی تائید شده، به نظر دنباله رو راهی است که گوشی اکسپریا ال (Xperia L که تصویرش را در بالای مطلب مشاهده می کنید) در پیش گرفته بود. اگر به یاد نمی آورید، باید بگوییم که اکسپریا ال در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه  شد و دارای یک بدنه پشتی تقریباً خمیده، یک نوار ال ای دی برای اعلانات و یک صفحه نمایش ۴.۳ اینچی بود.

متاسفانه، هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی گوشی اکسپریا ال ۱ منتشر نشده است. البته از آن جایی که گوشی اکسپریا ال در سال ۲۰۱۳ یک گوشی میان رده ای به حساب می آمد، احتمالاً اکسپریا ال ۱ هم یک گوشی میان رده ای باشد. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر از این گوشی شما را در جریان خواهیم گذاشت.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید