اطلاعات Xiaomi Mi Pad 3 و Mi Pad 3 Pro به بیرون درز کرد - تکفارس 
اطلاعات Xiaomi Mi Pad 3 و Mi Pad 3 Pro به بیرون درز کرد - تکفارس 

اطلاعات Xiaomi Mi Pad 3 و Mi Pad 3 Pro به بیرون درز کرد

امیر رزاق
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - 23:59
اطلاعات Xiaomi Mi Pad 3 و Mi Pad 3 Pro به بیرون درز کرد - تکفارس 

اولین بار اوایل امسال بود که با به بیرون درز کردن تصاویری ، از تبلت های Xiaomi Mi Pad 3 و Xiaomi Mi Pad 3 Pro با خبر شدیم، اما امروز اطلاعات و جزئیات تازه ای از این تبلت های جدید کمپانی شیائومی منتشر شده است که تصویری واضح تر از مشخصات آن ها را به ما می دهد. در ادامه با تک فارس همراه باشید.

طبق اعلام منبع، کمپانی شیائومی برای خانواده تبلت Mi Pad 3 دو سایز صفحه نمایش و دو سیستم عامل متفاوت در نظر گرفته است. مدل اول سایز صفحه نمایش ۷.۹ اینچی را همچون پیشینیان خود را حفظ خواهد کرد اما هیچ اشاره ای به رزولوشن آن نشده است. این مدل از ۴ گیگابایت حافظه ی رم بهره خواهد برد و دارای مدل های ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی داخلی خواهد بود. تبلت Mi Pad 3 با صفحه نمایش ۷.۹ اینچی به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا عرضه خواهد شد و قیمت آن ۱۲۹۹ یوآن (۱۸۸ دلار آمریکا) برای مدل ۶۴ گیگابایتی و ۱۵۹۹ یوآن (۲۳۱ دلار آمریکا) برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود.

 مدل دوم اما که Mi Pad 3 Pro نام خواهد داشت ، دارای صفحه نمایشی با سایز ۹.۷ اینچ می باشد و رزولوشن صفحه نمایش این مدل نیز همچنان مشخص نیست اما میزان حافظه ی رم و حافظه ی داخلی آن مشابه ی همان نسخه ی کوچک تر ،Mi Pad 3، خواهد بود. این تبلت از یک پردازنده ی اینتل اتم (به احتمال زیاد Intel Atom x7-Z8750) بهره خواهد برد و به صورت پیش فرض با سیستم عامل Windows 10 عرضه خواهد شد. برچسب قیمتی این مدل بزرگ تر از ۱۶۹۹ یوآن (۲۴۶ دلار آمریکا) آغاز خواهد شد.

هنوز اطلاعات فاش نشده ی زیادی همچون پردازنده ی استفاده شده در مدل کوچک تر و ظرفیت باتری هر دوی این تبلت ها وجود دارد. همچنین چیزی در مورد سنسور های دوربین به کار گرفته شده در آن ها نیز نمی دانیم که امیدواریم تا قبل از زمان عرضه در مورد آن ها با خبر شویم. زمان عرضه ی این تبلت ها انتظار می رود هم زمان با گوشی هوشمند پرچم دار Xiaomi Mi 6 باشد که طبق شایعات در ابتدا قرار بود در ماه آوریل باشد اما هم اکنون تا ماه مه تاخیر خورده است.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.