مشخصات تبلت اندرویدی جدید ایسوس مشخص شد - تکفارس 
مشخصات تبلت اندرویدی جدید ایسوس مشخص شد - تکفارس 

مشخصات تبلت اندرویدی جدید ایسوس مشخص شد

دانیال دهقانی
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - 01:22
مشخصات تبلت اندرویدی جدید ایسوس مشخص شد - تکفارس 

مشخصات تبلت اندرویدی جدید ایسوس مشخص شد! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

تبلت های اندرویدی روزگار سختی را پشت سر می گذارند، ولی به نظر ایسوس به این راحتی ها میدان را ترک نخواهد کرد. اخیراً یک گوشی جدید در پایگاه جی اف ایکس بنچ (GFXBench ) مشاهده شده که مشخصات بالاتری نسبت به تبلت های رده بالای بازار دارد. این تبلت از پردازنده مدیاتک MT8173 SoC استفاده کرده، که به نظر به طور نادرست ۱۲ هسته ای نامیده شده است چرا که این پردازنده در اصل ۴ هسته ای بوده و بر روی تراشه ای ۲۸ نانومتری قرار دارد. بد نیست اشاره کنیم که مدیاتک هم برنامه هایی برای عرضه یک پردازنده ۱۲ هسته ای دارد ولی آن پردازنده هیچ ارتباطی با این تبلت ندارد.

این پردازنده در کنار پردازنده گرافیکی شرکت پاور وی آر (PowerVR) یعنی GX6250 قرار گرفته، و احتمالاً در پردازش اعمال مختلف با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ مشکل خاصی نخواهد داشت. به این موارد باید ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی ۷ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۴.۷ مگاپیکسلی را هم اضافه کنید و در نظر داشته باشید که این گوشی از اندروید ۷ بهره خواهد برد.

برنامه های ایسوس برای این تبلت هنوز مشخص نیست، ولی از لحاظ قیمت می توان انتظار داشت که این تبلت مقرون به صرفه باشد. ماه گذشته، ایسوس تبلت ZenPad 3S 10 را به بازار عرضه کرد که تقریباً همین مشخصات را داشت ولی پردازنده اش از شرکت کوال کام بود و مدل اسنپ دراگون ۶۵۰ SoC. آن تبلت ۴۰۲ دلار قیمت دارد. هنوز نمی دانیم که آیا تبلتی با این مشخصات و قیمت، توان رقابت با آیپد ایر ۲ که ۳۹۹ دلار قیمت دارد را خواهد داشت یا خیر.

نظر شما در رابطه با این تبلت چیست؟ تمایلی به تهیه آن دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.