آیا این گلکسی S8 در رنگ بنفش است؟! - تکفارس 
آیا این گلکسی S8 در رنگ بنفش است؟! - تکفارس 

آیا این گلکسی S8 در رنگ بنفش است؟!

امید بصیری
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - 02:09
آیا این گلکسی S8 در رنگ بنفش است؟! - تکفارس 

شایعات اخیر حاکی از این بوده اند که ممکن است سامسونگ یک نسخه از گلکسی اس ۸ را در رنگ بنفش عرضه کند و حال نیز تصاویری که ادعا می شود همین محصول یعنی گلکسی اس ۸ در رنگ بنفش هست به سطح اینترنت وارد شده اند. صفحه نمایش این گوشی مشخص نیست اما مشخصا این تصاویر لو رفته شبیه همان تصاویری هستند که Leakster قبلا از گلکسی اس ۸ منتشر کرده بود و ادعا کرده که بود که محصول نهایی این شکلی خواهد بود. احتمالا تصویر زمینه ی گلکسی اس ۸ با یکی از تصاویری که اخیراً منتشر شده یکی خواهد بود. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

اگر واقعا این نسخه گلکسی اس ۸ بنفش باشد باید بگوییم که حقیقتاً زیاد تحت تاثیر قرار نگرفته ایم چرا که این رنگ تا حدودی مرده و خسته کننده به نظر می رسد. علی الخصوص قسمت لبه های این گوشی که با این رنگ بسیار بدشکل و بی روح به نظر می رسند و شاید بهتر بود سامسونگ از یک رنگ جداگانه در قسمت لبه های گوشی همانند کاری که با گلکسی اس ۷ اج و گلکسی نوت ۷ کرده بود در این گوشی نیز استفاده می کرد. قسمت پشتی گوشی نیز بسیار شبیه به پلاستیک های بی کیفیت می ماند و تا حدودی نیز توهین آمیز.

به هر حال این افشاگری بسیارجذاب به نظر می رسد، افشاگری ای که به نظر سامسونگ را ناراحت کرده می تواند به حقیقت نزدیک باشد. نظر شما درباره ی رنگ بنفش در این گوشی چیست!؟ آیا همانند ما آن را بسیار زشت می دانید و نمی پسندید؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید