شایعه گلکسی S8 از تشخیص چهره در پرداخت ها پشتیبانی می کند - تکفارس 
شایعه گلکسی S8 از تشخیص چهره در پرداخت ها پشتیبانی می کند - تکفارس 

شایعه گلکسی S8 از تشخیص چهره در پرداخت ها پشتیبانی می کند

امید بصیری
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - 02:20
شایعه گلکسی S8 از تشخیص چهره در پرداخت ها پشتیبانی می کند - تکفارس 

بر طبق شایعه ای که هفته ی پیش در فضای مجازی منتشر شد و ادعا می کرد که گلکسی اس ۸ از قابلیت تشخیص چهره ی بسیار سریعی( که می تواند این گوشی را در کم تر از یک صدم ثانیه باز کند) بهره می برد حال بلومبرگ گزارش می دهد که سامسونگ قصد دارد تا از این تکنولوژی به عنوان یکی از راه های پرداخت های اینترنتی برای بانک ها و فروشگاه های مختلف استفاده کند.در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

تصور می شود که گلکسی اس ۸ ترکیبی از حسگر اثر انگشت، اسکنر چشم آیریس (IRIS) و ویژگی تشخیص چهره را برای اجازه دسترسی به برخی سرویس ها و خدمات حساس نظیر نرم افزار های بانکی و یا سرویس درگاه امن پرداخت سامسونگ یا سامسونگ پی(Samsung Pay) استفاده می کند. استفاده از این قابلیت این مزایا را دارد تا در آینده نیز خدمات دیگری از این طریق قابل ارائه باشند.

در این گزارش ادعا می شود که سامسونگ در حال حاضر در حال مذاکره با بانک ها تا از این تکنولوژی در تعاملات خود استفاده کنند و آن را پس نزنند.

برای کسانی که هنوز نمی دانند گلکسی اس ۸ چه قابلیت هایی دارد باید بگوییم که این گوشی از یک صفحه نمایش ۵.۸ اینچی خارق العاده با پنل Super Amoled و رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ بهره می برد، پردازنده ی این گوشی ساخت شرکت کوالکام بوده و نام آن اسنپ دراگون ۸۳۵ است دوربین مخصوص عکس برداری سلفی این گوشی کیفیتی ۸ مگاپیکسلی دارد و دوربین اصلی آن نیز ۱۲ مگاپیکسلی است و در نهایت باتری آن نیز ۳۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت ظرفیت دارد.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟! آیا از این تکنولوژی استقبال می کنید؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید