نقد و بررسی گلکسی A7 2017 - تکفارس 
نقد و بررسی گلکسی A7 2017 - تکفارس 

نقد و بررسی گلکسی A7 2017

امید بصیری
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - 03:08
نقد و بررسی گلکسی A7 2017 - تکفارس 

سامسونگ سال گذشته ی با عرضه ی اولین سری از محصولات رده ی A خود چیزی که باید را به گوشی های میان رده ی این غول کره ای تزریق کرد و به نظر می رسد که این فرمول نیز موفقیت آمیز بوده است. حال با عرضه ی دومین سری از این محصولات که ماه گذشته ی میلادی عرضه شد نباید زیاد تعجب کنیم که سامسونگ این فرمول موفق را ادامه داده است. گلکسی اِی ۷ ۲۰۱۷ بهترین گوشی در این سری محصولات جدید از خانواده ی گلکسی ای است و در حالی که ممکن است تا حدودی شبیه به گلکسی ای ۳ و گلکسی ای ۷ به نظر برسد بسیار با آن ها فرق می کند و محصول نهایی کاملاً مشخصات مخصوص و خارق العاده که فقط متعلق به این گوشی هستند را دارد.

در این نقد و بررسی ما مشخص خواهیم کرد که گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ تا چه اندازه خوب است و تا چه حد از برادران خود بهتر و هم اینکه آیا کارآمدی و مشخصات یاد شده از سوی سامسونگ تا چه حد صحت دارند.

طراحی

نقد و بررسی گلکسی A7 2017 - تکفارس 

سری گلکسی اِی سامسونگ از بهترین طراحی ممکن به نسبت یک گوشی میان رده بهره می برند، چرا که با وجود بدنه ای ترکیب شده از شیشه و فلز که تنه به تنه ی پرچم داران این شرکت نظیر گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج می زند رقبای این محصول کار سختی را پیش رو دارند. گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ با فریم فلزی دور خود حس بسیار خوبی هنگام کار کردن به کاربر می دهد و بدنه ی شیشه ای پشت گوشی که حالتی ۳ بعدی دارد نگه داشتن این گوشی را علی رغم صفحه نمایش ۵.۷ اینچی غول آسای آن و هم چنین ابعاد نسبتاً بزرگ ۱۵۶.۷ * ۷۷.۶ * ۷.۹ میلی متر بسیار راحت و لذت بخش می کند.

نقد و بررسی گلکسی A7 2017 - تکفارس 

گلکسی ای ۷ مدل سال قبل صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی داشت و سامسونگ با نگه داشتن ابعاد یکسان توانسته دست به خلق کاری بزرگ بزند و صفحه نمایشی بزرگ تر را داخل این بدنه جا بدهد که با نزدیک تر کردن لبه های صفحه نمایش به کناره های گوشی ممکن شده است. وزن این گوشی نیز نسبت به نسخه ی سال گذشته ی خود با جهشی بزرگ رو به رو شده است و از ۱۸۶ گرم به ۱۷۲ گرم کاهش یافته است. اشتباه نکنید، گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ همچنان یک گوشی بزرگ است و کار کردن با یک دست با آن بسیار سخت اما به نسبت نسخه ی سال گذشته ی خود این گوشی با بهبود هایی رو به رو شده است. اگرچه همان طور که اشاره کردیم به دلیل اینکه لبه های صفحه نمایش به بدنه بسیار نزدیک شده اند قسمت جلویی گوشی بیشتر شبیه یک تکه شیشه ی یک پارچه می ماند. قسمت پشتی شیشه ای گوشی که با خمیدگی کمی همراه شده تا حدودی لغزنده است و با توجه به حجم شیشه ی استفاده شده باید بسیار مراقب باشید چرا که گوشی به راحتی می تواند از دست شما لیز بخورد. بله باید انتظار خراش برداشتن از این گوشی را داشته باشید اما بالاخره این تاوانی است که باید برای داشتن گوشی ای با بدنه ای ترکیب شده از شیشه و فلز بدهید.

نسخه ای که ما از این گوشی تهیه کرده ایم با رنگ مشکی آسمانی شناخته می شود و حقیقتا نامی برازنده ی آن است. این رنگ بسیار زیبا است و شب هنگام که از گوشی استفاده می کنید با فضای اتاق ترکیب شده و محو می شود و شما می مانید و یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی جلوی رویتان.

تمامی دکمه های استفاده شده بر روی این گوشی در همان نقاطی قرار دارند که دکمه های گوشی گلکسی ای ۷ سال قبل قرار داشتند. باید اینجا این نکته را اشاره کنم که سامسونگ اسپیکر این گوشی را به قسمت بالایی گوشه ی سمت راست گوشی و بالاتر از دکمه ی خاموش/ روشن منتقل کرده است، حرکتی که اول آن را با گلکسی جی ۷ پرایم انجام داد. به شخصه زیاد از این جا به جایی راضی نیستم چرا که بسیار پیش می آید که با دست خود جلوی اسپیکر را می گیرم علی الخصوص مواقعی که در حالت عمودی در حال تماشای ویدئو ها هستم. فکر می کنم تمام مردم نیز در هنگام تماشای ویدئو ها گوشی خود را به این حالت نگه می دارند بنابراین این جا به جایی را می توان یک نقص برای گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ به شمار آورد چرا که هر دفعه باید مواظب باشید تا دست شما جلوی اسپیکر را نپوشاند.

نکته ی آخر هم اینکه سامسونگ بهترین طراحی ممکن را برای گلکسی ای ۷ در نظر گرفته است. نسخه ی سال گذشته ی این گوشی بهترین طراحی ای را داشت که می توانستید از یک گوشی میان رده انتظار داشته باشید و آن طراحی به گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ نیز به ارث رسیده است.

صفحه نمایش

نقد و بررسی گلکسی A7 2017 - تکفارس 

گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ از صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی با پنلی Super AMOLED و رزولوشن فول اچ دی(Full HD) یا ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ بهره می برد که تراکم پیکسلی ۳۸۶ پی پی آی(ppi) را به دست می آورد. شما در این صفحه ی نمایش رنگ ها را بسیار خوب و واقعی می یابید و هم چنین از دیدن زاویه های خوب صفحه نمایش حیرت زده نخواهید شد چرا که انتظار نیز همین است. این دید بسیار لذت بخش احتمالا با بالابردن کنتراست تصویر و استفاده از رنگ مشکی عمیق میسر شده است. حالت Adaptive Display نیز از ابتدا امکان فعال شدن دارد و می توانید آن را به حالت های پایه تصویرAMOLED و یا سینمای AMOLED تغییر دهید. در این جا بیشتر مسئله ی این است که با چه حالتی بیشتر از بقیه راحت هستید و نظر شخصی شما بر همه چیز ارجح تر است. صفحه نمایش حتی در زیر نور مستقیم آفتاب نیز بسیار درخشان عمل می کنید و کیفیت و روشنایی خود را از دست نمی دهد بنابراین نگرانی ای مبنی بر استفاده از این گوشی در بیرون از منزل نداشته باشید.

نقد و بررسی گلکسی A7 2017 - تکفارس 

ویژگی آلویز آن(Always On) صفحه نمایش یکی از قابلیت های بسیار خوبی است که به گوشی های میان رده ی سامسونگ اضافه شده است. این قابلیت تاریخ زمان و کدامین روز از هفته را نمایش می دهد و حتی می توان آن را طوری برنامه ریزی کرد تا زمان را در تمام دیگر مناطق جغرافیایی نیز نمایش دهد. این ویژگی هم چنین قابلیت این را دارد تا نوتیفیکیشن ها و پیام ها را از برنامه های اصلی نشان دهد و شما با دو بار ضربه زدن بر روی یک نوتیفیکیشن یا پیام می توانید آن را مشاهده کنید. این سرویس هم چنین از نوتیفیکیشن ها و پیام های برنامه های جانبی نیز پشتیبانی می کند.

دوربین

نقد و بررسی گلکسی A7 2017 - تکفارس 

سال قبل و با گوشی گلکسی ای ۷ ۲۰۱۶ همگان معتقد بودند که این گوشی توانایی های بسیاری بیشتری در بخش دوربین داشته که متاسفانه هدر رفته اند. اما با گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ به نظر می رسد که سامسونگ به انتقادات از نسخه ی سال گذشته ی این گوشی توجه کرده و به طرز چشم گیری دوربین های هر دو سوی این گوشی هوشمند را بهبود بخشیده است. این گوشی از دو دوربین بهره می برد دوربین عقب با سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی و دریچه ی دیافراگم  F:1.9 به همراه فلش ال ای دی و دوربین جلویی گوشی با سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی با دریچه ی دیافراگم  F:1.9 اما بدون فلش. اگر قصد دارید که از نسخه ی سال گذشته ی این گوشی به نسخه ی امسال آن مهاجرت کنید از کیفیت عکس ها شگفت زده خواهید شد. دوربین پشتی گوشی می تواند عکس های ۳:۴ را با کیفیت کامل عکس برداری کند در حالی که در زاویه ی ۱۶.۹ تنها ۱۲ مگاپیکسل کیفیت در دسترس است. دوربین جلو نیز دقیقا شرایط مشابهی با دوربین عقب دارد یعنی می تواند عکس های ۳:۴ را با کیفیت کامل عکس برداری کند در حالی که در زاویه ی ۱۶.۹ تنها ۱۲ مگاپیکسل کیفیت در دسترس است.

نقد و بررسی گلکسی A7 2017 - تکفارس  نقد و بررسی گلکسی A7 2017 - تکفارس 

کیفیت کار دوربین در زیر نور آفتاب بسیار قابل احترام است و شما می توانید عکس هایی با کیفیت و جزئیات بالا را ثبت کنید. عکس هایی که در داخل خانه و در شرایط نوری مناسب نیز گرفته می شوند هم کیفیت بسیار خوبی دارند اما مشتریان بی شک از کیفیت کار دوربین در شرایط نوری ضعیف راضی نخواهند بود. عکس هایی که در شرایط نوری ضعیف گرفته می شوند نه شارپ بودن کافی دارند و نه جزئیات. سامسونگ چند نکته را اعلام کرده که ما به ترتیب آن ها را بیان می کنیم: عمل فوکوس بسیار سریع تر انجام می شوند و تولید مجدد رنگ ها بسیار بهتر از قبل انجام می شوند. به غیر از حالت اتوماتیک دوربین حالت پرو یا پیشرفته ای را هم در اختیار شما قرار می دهد که قابلیت هایی نظیر تنظیمات پیشرفته، پاناروما، هایپرلپس(Hyperlaps)، اچ دی آر(HDR)، شب و غذا را در اختیار شما قرار می دهد.

دوست داران عکس برداری سلفی دوربین ۱۶ مگاپیکسلی گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ را بسیار قابل تر از انجام عکس های معمولی روزمره آن ها خواهند یافت با عکس هایی که جزئیاتی بسیار بالاتر از سایر دوربین های مخصوص عکس برداری بی کیفیت گوشی های دیگر سامسونگ دارند. هر دو دوربین قادر هستند تا ویدئوهایی با رزولوشن فول اچ دی یا ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ با ۳۰ فریم بر ثانیه و ۱۲۸۰ * ۷۲۰ با ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کنند.

نرم افزار

نقد و بررسی گلکسی A7 2017 - تکفارس 

گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ با ۶ امین نسخه از سیستم عامل متن باز و محبوب اندروید یعنی اندروید مارشمالو (۶.۰.۱) عرضه می شود. بر خلاف نسخه ی سال گذشته ی خود این گوشی از نسخه ی قدیمی رابط کاربری سامسونگ یعنی تاچ ویز بهره نمی برد. این گوشی از رابط کاربری گریس یو اکس(Grace UX) که سامسونگ سال گذشته با گلکسی نوت ۷ معرفی کرد ارائه می شود. در نتیجه شما با رابط کاربری ای بسیار سریع تر و خلوت تر طرف هستید که حس تازه بودن و نرم بودن می دهد. گریس یو اکس رنگ های نرم تر دارد و آیکون های آن نیز گرد هستند تا چشم آن ها را بهتر ببیند. قسمت نوتیفیشکن بار گوشی با رنگ سفید تزئین شده است و کاملاً روشن تر از قبل به نظر می رسد. هنگامی که شما قابلیتی مثل وای فای یا ان اف سی را روشن کنید آیکون های مخصوص این قابلیت ها با رنگ آبی ای روشن تر از بقیه به نظر می رسند. هم چنین هنگام کار کردن با این گوشی خواهید فهمید که انیمیشن ها بسیار نرم تر و روان تر از گذشته هستند.

نقد و بررسی گلکسی A7 2017 - تکفارس 

در کل این رابط کاربری را باید یک رابط کاربری عالی دانست که عملکرد این دستگاه فوق العاده را تکمیل می کند. ویژگی های نرم افزاری که به صورت پیش فرض بر روی گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ قرار گرفته اند شامل فولدر امن سامسونگ، حالت اس بایک(S Byke)، فیلتر نور آبی و تعدادی قابلیت دیگر می شوند. با پشتیبانی مجدد از تم های مختلف این گوشی پذیرای هزاران تم متفاوت از سر تا سر وب است.

عملکرد

گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ با پردازنده ی اگزینوس ۷۷۸۰ با فرکانس کاری ۱.۹ گیگاهرتز به همراه ۳ گیگابایت حافظه ی رم، پردازنده ی گرافیکی مالی تی ۸۳۰ ام پی ۳(Mali T830_MP3) و هم چنین ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی عرضه شده است. این مشخصات همان قدر که بر روی کاغذ فوق العاده هستند در عمل نیز عالی اند چرا که تمامی انتظارات شما از قدرت پردازشی یک گوشی میان رده را برطرف می کنند. این گوشی تقریبا همیشه عملکردی نرم و سریع دارد اما همانند نسخه ی سال گذشته ی خود گاهی اوقات دچار کندی هایی می شود. البته این اتفاق زیاد رخ نمی دهد اما به هر حال در استفاده ی روزمره قطعا با این مورد برخورد خواهید کرد علی الخصوص هنگامی که برای مدت زمان طولانی از برنامه های سنگین استفاده می کنید. حافظه ی رم برنامه ریزی شده ی این گوشی برای استفاده بهتر به هنگام مالتی تسکینگ همانند نسخه ی سال قبل به قوت خود باقی است.

با توجه به اینکه این گوشی صفحه نمایش بسیار بزرگی دارد، گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ یک گزینه ی ایده آل برای انجام بازی های گرافیکی و سنگین است. عملکرد این گوشی حتی به هنگام اجرای بازی های سنگینی چون جنون سرعت: بی مرز نیز بسیار روان بود و به هنگام انجام تست ها به هیچ وجه شاهد داغ شدن غیر موجه گوشی نبودم.

کیفیت صدا و طول عمر باتری

گلکسی ای ۷ ۲۰۱۶ باتری ای با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپر بر ساعت داشت و ما در هنگام استفاده از آن شاهد طول عمر بسیار خوب باتری آن بودیم. سامسونگ اما ترجیح داده برای از بین بردن هر گونه شک و تردیدی ظرفیت باتری گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ را افزایش داده و از یک باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر بر ساعتی استفاده کند. این ظرفیت دقیقا همان ظرفیت استفاده شده بر روی گلکسی اس ۷ اج است و هیچ وقت شما را درباره ی میزان باقی مانده ی شارژ در طول روز نگران نمی کند. ویژگی نظارت بر روی نرم افزار ها، برنامه هایی که در پس زمینه مشغول استفاده از باتری هستند را شناسایی می کند و به کاربر اجازه می دهد تا آن ها را پاک کند.

برای کسانی که می خواهند طول عمر باتری خود را افزایش دهند نیز قابلیت هایی نظیر حالت مدیوم و مکس ذخیره ی انرژی تعبیه شده است که توانایی های دستگاه را با اعمالی همچون کاهش سرعت پردازنده ی اصلی کارهای گرافیکی و جلوگیری از استفاده ی برنامه ی پس زمینه از شارژ محدود می کند تا کاربر بتواند میزان شارژ باتری بیشتری را ذخیره کند.

همان طور که قبلا نیز اشاره کردیم اسپیکر این گوشی دچار تغییراتی شده و به قسمت بالایی و گوشه ی سمت راست گوشی، بالای دکمه ی خاموش / روشن منتقل شده است و در حالی که به نظر عمل منطقی ای به نظر می رسد شما باید بسیار تلاش کنید تا به هنگام تماشای فیلم یا انجام بازی های ویدئویی سنگین و هنگامی که گوشی را در حالت عمودی گرفتید دستتان جلوی اسپیکر را نپوشاند. اگر از هدفون استفاده کنید متوجه خواهید شد که گوشی تجربه ی بسیار لذت بخش تری را به شما ارائه می کند. اگر به بخش تنظیمات گوشی و قسمت کیفیت صدا و افکت ها سر بزنید تنظیمات پیشرفته ای را مشاهده می کنید که برای کسانی که علاقمند هستند می تواند بسیار جذاب باشد.

ضد آب بودن

نقد و بررسی گلکسی A7 2017 - تکفارس 

یکی از ویژگی هایی که باعث می شود سری گوشی های گلکسی ای در مقایسه با رقبای خود برتر ظاهر شوند، گواهینامه ی آی پی ۶۸ (IP 68) ای است که این گوشی ها با داشتن آن در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم می شوند. در توصیفی دقیق تر باید گفت که داشتن گواهی آی پی ۶۸ است به این معنی است که گوشی شما علاوه بر مقاوم بودن در برابر نفوذ گرد و خاک در برابر نفوذ مایعات تا عمق ۱.۵ متر و هم چنین مدت زمان ۳۰ دقیقه مقاوم است. شما به هیچ وجه نباید نگران ریختن قهوه بر روی این گوشی باشید و حتی می توان در صورت توجه به محدودیت ها از آن برای گرفتن عکس هایی زیر آب استفاده کنید.

نقد و بررسی گلکسی A7 2017 - تکفارس 

تلاش کنید تا مرز ها را بشکنید و در عوض به گوشی خودتان است که صدمه وارد می کنید اما تا زمانی که گوشی را به محدودیت های آن یعنی ۱.۵ متر عمق و ۳۰ دقیقه زمان نگه دارید گوشی بدون هیچ گونه مشکلی به ارائه ی خدمات می پردازد. این قابلیت برای کل سری گلکسی ای یک موهبت است که باعث می شود این سری گوشی ها از رقبای مستقیم خود از دیگر کمپانی ها یک سر و گردن برتر ظاهر شوند.

جمع بندی

اگر توانایی پرداخت هزینه ی گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ را دارید، این گوشی بدون شک بهترین نسخه در میان سری جدید از خانواده ی گلکسی ای است. طراحی این گوشی آن را شبیه به محصولاتی بسیار رده بالاتر از خود می کند و با صفحه نمایش فوق العاده ای که دارد شما را راضی نگه خواهد داشت، هم چنین طول عمر باتری این گوشی نیز بی نظیر است. عملکرد دوربین راضی کننده است و قابلیت های جانبی نظیر حسگر اثر انگشت، درگاه امن پرداخت سامسونگ یا سامسونگ پی و گواهینامه آی پی ۶۸ به منظور مقاومت در برابر ورود مایعات و گرد و خاک این گوشی را از همیشه کارامد تر می کنند.

سامسونگ می گوید که سری جدید از خانواده ی گلکسی ای همان دی ان ای ای را دارند که محصولات رده بالای این شرکت یعنی گلکسی اس ۷ و یا گلکسی اس ۷ اج و یا حتی گلکسی نوت ۷ دارند و به نظر من نیز این ادعا کاملاً حقیقت دارد. البته باید گفت که قیمت گوشی تا حدودی زیاد است. من باور دارم که اگر گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ قیمت قابل رقابت تری داشت و در بازار های بیشتری عرضه می شد حتی توانایی موفقیتی بزرگ تر از این را هم داشت اگرچه موفقیت کنونی آن نیز قابل ستایش است.

نمی توانید گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ را بخرید!؟ پس نگاهی نیز به نقد ما از برادر کوچک تر این گوشی یعنی گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ بیاندازید!

در زیر می توانید مشخصات کلی این گوشی را مشاهده کنید:

مشخصات فنی و قیمت گوشی سامسونگ گلکسی ای ۷ (۲۰۱۷) | Samsung Galaxy A7 (2017)

  • رنگ
    مشکی، طلایی، آبی، صورتی
  • سیمکارت
    تک سیم کارت/دو سیم کارت (سیم کارت نانو)
  • GPU
    Mali-T830MP2
  • وزن
    ۱۸۶ گرم
  • CPU
    ۸ هسته ۱.۹ گیگاهرتزی
صفحه نمایش
  • رزولوشن
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل (~۳۸۶ تراکم پیکسلی در هر اینچ)
  • محافظت
    گوریلاگلس
  • مولتی تاچ
    دارد
  • رابط کاربری
    - always-on display
  • نوع
    Super AMOLED لمسی خازنی، ۱۶ میلیون رنگ
  • اندازه
    ۵.۷ اینچ (~۷۳.۶% نسبت صفحه نمایش به بدنه)
سیستم عامل
  • نسخه
    ۶.۰.۱ (مارشمالو)
  • نوع
    اندروید
مشخصات حافظه
  • درگاه حافظه
    microSD، تا ۲۵۶ گیگابایت
  • حافظه داخلی
    ۳۲ گیگابایت
  • حافظه RAM
    ۳ گیگابایت
دوربین
  • کیفیت فیلمبرداری
    فیلم برداری فول اچ‌دی با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه
  • دوربین دوم
    ۱۶ مگاپیکسل، f/1.9، ۱۰۸۰p
  • رزولوشن
    ۱۶ مگاپیکسل
  • امکانات
    ثبت اطلاعات مکانی، فوکوس لمسی، تشخیص چهره، پانوراما، HDR
اینترنت و ارتباطات
  • NFC
    دارد
  • USB
    USB-C پشتیبانی از OTG
  • رادیو
    دارد
  • وایرلس
    Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، dual-band، WiFi Direct، hotspot
  • بلوتوث
    v4.2، A2DP، EDR، LE
  • GPS
    A-GPS، GLONASS/ BDS (market dependant)
باتری
  • باتری
    لیتیوم یونی ۳۶۰۰ میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)
امکانات
  • جاوا
    ندارد
  • ارسال پیام
    SMS(threaded view)، MMS، Email، Push Mail، IM
  • سایر
    - مجهز به قابلیت شارژسریع
    - پشتیبانی از +ant
    - پشتیبانی از فرمت های تصویری mp4/wmv/h.265
    - پشتیبانی از فرمت های صوتی mp3/wav/wma/eaac+/flac
    - photo/video editor
    - نمایش دهنده مستندات
  • حسگر
    اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی، قطب نما، فشارسنج
  • تکنولوژی مرورگر
    HTML5
نوع زنگ
  • جک ۳.۵ میلیمتری
    دارد
  • بلندگو
    دارد
  • انواع زنگ
    Vibration; MP3، WAV ringtones
شبکه
  • GPRS
    دارد
  • ۲G bands
    gsm 850 / 900 / 1800 / 1900 - sim 1 & sim 2 (dual-sim model only)
  • تکنولوژی
    GSM / HSPA / LTE
  • سرعت
    HSPA 42.2/5.76 Mbps، LTE-A Cat6 300/50 Mbps
  • ۳G bands
    HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
  • EDGE
    دارد
  • ۴G bands
    LTE band 1(2100)، ۳(۱۸۰۰)، ۵(۸۵۰)، ۷(۲۶۰۰)، ۸(۹۰۰)، ۲۰(۸۰۰)
تاریخ عرضه
  • تاریخ معرفی
    ۲۰۱۷، January

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.