بیش از ۱۲ میلیون دستگاه هواوی پی ۹ و هواوی پی ۹ پلاس به فروش رسیده است - تکفارس 
بیش از ۱۲ میلیون دستگاه هواوی پی ۹ و هواوی پی ۹ پلاس به فروش رسیده است - تکفارس 

بیش از ۱۲ میلیون دستگاه هواوی پی ۹ و هواوی پی ۹ پلاس به فروش رسیده است

دانیال دهقانی
۶ فروردین ۱۳۹۶ - 12:23
بیش از ۱۲ میلیون دستگاه هواوی پی ۹ و هواوی پی ۹ پلاس به فروش رسیده است - تکفارس 

بیش از ۱۲ میلیون دستگاه هواوی پی ۹ و هواوی پی ۹ پلاس به فروش رسیده است! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

در آخرین روزهای سال ۲۰۱۶، اعلام شد که بیش از ۱۰ میلیون دستگاه هواوی پی ۹ و هواوی پی ۹ پلاس (Huawei P9 Plus) به فروش رسیده است. اکنون آن آمار ۲ میلیون بیشتر شده است. پس در مجموع، کمپانی هواوی موفق شده تا ۱۲ میلیون دستگاه هواوی پی ۹ و هواوی پی ۹ پلاس را در سطح جهانی به فروش برساند. این آمار را مدیر عامل بخش بازرگانی مشتریان شرکت هواوی، یعنی آقای یو چنگ دانگ (Yu ChengDung) منتشر کرده که در آمریکا او را بیشتر با نام ریچارد یو (Richard Yu) می شناسند. این مسئول همچنین اشاره کرده دو گوشی دیگری که هواوی به تازگی عرضه کرده یعنی هواوی پی ۱۰ و هواوی پی ۱۰ پلاس نیز به فروشی بالای ۱۰ میلیون دستگاه خواهند رسید.

به عنوان سومین تولید کننده بزرگ گوشی های هوشمند، هواوی در سال ۲۰۱۶ بیش از ۱۳۹ میلیون دستگاه گوشی را روانه بازار کرد. نه تنها این رقم شگفت آور است، بلکه یک پیشرفت هم برای هواوی نسبت به گوشی هایی که در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه کرده بود محسوب می شود. در یک مقایسه سالانه، میزان عرضه گوشی های هواوی در بازار با ۲۹ درصد افزایش در سال ۲۰۱۶ رو به رو بود.

یو نیز همین حالا یک برنامه شگفت انگیز برای کمپانی خود در نظر دارد. او در فوریه سال ۲۰۱۶ گفته بود که طی دو الی سه سال، این کمپانی جایگاه اپل را نیز به عنوان دومین تولید کننده بزرگ گوشی های هوشمند به دست خواهد آورد. و تا سال ۲۰۲۱ نیز یو اعلام کرده هواوی جای سامسونگ را به عنوان بزرگ ترین تولید کننده گوشی های هوشمند تصاحب خواهد کرد. این اهداف به هر حال جاه طلبانه اند، و میزانی که یو اعلام کرده برای فروش احتمالی هواوی پی ۱۰ و هواوی پی ۱۰ پلاس، به اندازه ای نیست که بتوانند جایگاه اپل را در سال ۲۰۱۹ و جایگاه سامسونگ را در سال ۲۰۲۱ تصاحب کنند. به هر حال باید منتظر ماند و دید که فروش هواوی پی ۱۰ و هواوی پی ۱۰ پلاس چطور خواهد بود.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آیا از گوشی هواوی پی ۹ و هواوی پی ۹ پلاس راضی هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید