مشخصات Samsung Galaxy J5 2017 به بیرون درز کرد - تکفارس 
مشخصات Samsung Galaxy J5 2017 به بیرون درز کرد - تکفارس 

مشخصات Samsung Galaxy J5 2017 به بیرون درز کرد

امید بصیری
۶ فروردین ۱۳۹۶ - 16:21
مشخصات Samsung Galaxy J5 2017 به بیرون درز کرد - تکفارس 

تنها چند روز از اولین خبر ها در مورد مدل سال ۲۰۱۷ گوشی Samsung Galaxy J5 می گذرد اما به نظر می رسد که به همین زودی ، مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند میان رده به بیرون درز کرده است. در ادامه با اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.

پس از دیده شدن در وب سایت بنچمارک Geekbench و فاش شدن برخی از مشخصات فنی آن ، مدل ۲۰۱۷ گوشی Samsung Galaxy J5 این بار در بنچمارک GFX Bench رویت شده است که اطلاعات بیش تری از مشخصات آن را در اختیار ما قرار می دهد. طبق اطلاعات منتشر شده به نظر می رسد که این دستگاه از صفحه نمایشی بسیار معمولی ۴.۸ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p HD بهره خواهد برد. همچنین پیش از این نیز می دانستیم که این گوشی هوشمند مجهز به پردازنده ی هشت هسته ای Exynos 7870 در کنار پردازنده ی گرافیکی Mali-T830 و ۲ گیگا بایت حافظه ی رم خواهد بود. هم اکنون نیز مشخص شده است که حافظه ی داخلی این گوشی ۱۶ گیگابایت قابل ارتقا از طریق کارت حافظه ی میکرو اس دی خواهد بود. علاوه بر این، سامسونگ از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی برای دوربین پشتی Galaxy J5 2017 استفاده کرده است، اما نکته ی جالب این است که احتمالا دوربین جلویی نیز از همین سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره مند خواهد بود که اشاره به این دارد که سامسونگ این گوشی هوشمند را برای دوست داران تصاویر سلفی در نظر گرفته است. هر دو دوربین پشت و جلویی قابلیت ظبط ویدئو های ۱۰۸۰p Full HD را دارند ، اما بر خلاف مدل های سال های گذشته ی این گوشی میان رده ، تنها دوربین پشتی دارای فلش ال ای دی می باشد.

مشخصات Samsung Galaxy J5 2017 به بیرون درز کرد - تکفارس 

هنوز اطلاعاتی در مورد باتری مدل ۲۰۱۷ گوشی Galaxy J5 در دسترس نمی باشد اما لیست مشخصات جدید نیز بار دیگر تایید کرده اند که این گوشی به صورت پیش فرض با نسخه ی هفتم از سیستم عامل اندروید عرضه خواهد شد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.