Huawei در حال ساخت گوشی هوشمند کاملا بدون حاشیه است - تکفارس 
Huawei در حال ساخت گوشی هوشمند کاملا بدون حاشیه است - تکفارس 

Huawei در حال ساخت گوشی هوشمند کاملا بدون حاشیه است

امید بصیری
۶ فروردین ۱۳۹۶ - 16:47
Huawei در حال ساخت گوشی هوشمند کاملا بدون حاشیه است - تکفارس 

پس از عرضه ی گوشی هوشمند مفهومی Mi Mix توسط کمپانی چینی Xiaomi در ماه نوامبر سال گذشته ، تعداد زیادی از سازندگان تصمیم به استفاده از این نوع طراحی جذاب کرده اند. کوشی پرچم دار LG G6 با صفحه نمایش Full Vision خود یک نمونه است و پرچم داران آینده ی سامسونگ، Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus دارای حاشیه هایی به مراتب کاهش یافته می باشند. اما هم اکنون کمپانی چینی Huawei نیز اعلام کرده است که وارد این رقابت می شود.

در طی صحبتی در یک مصاحبه پس از مراسم عرضه ی گوشی های پرچم دار Huawei P10 و Huawei P10 Plus در کشور چین، آقای Yu Chengdong مدیر عامل این کمپانی اعلام کرد که کمپانی هواوی در حال کار بر روی گوشی هوشمندی می باشد که در آن صفحه نمایش تمام قسمت جلویی دستگاه از بالا تا پایین را در بر گرفته است. بله، کاملا بدون حاشیه. اما در حالی که شاید شنیدن آن آسان باشد اما به انجام رساندن آن به هیچ وجه راحت نخواهد بود و احتمالا نباید انتظار داشته باشیم که این گوشی به این زودی عرضه شود، زیرا که در بخشی از این مصاحبه به تمرکز بر روی تجربه ی کاربری اشاره و تاکید شده بود. در نتیجه تا زمانی که طراحی آن به تکامل نرسیده باشد، این گوشی عرضه نخواهد گردید.

کمپانی رقیب ، Xiaomi ، اما از سوی دیگر در حال حاضر در حال کار بر روی نسل دوم گوشی Xiaomi Mi Mix می باشد و هدف آن ها برای دستگاه، داشتن نسبت صفحه نمایش به بدنه ی ۹۳ درصدی است، ۲ درصد بیش تر از نسل اولیه ی آن.

نظر شما در مورد جریان جدید گوشی های بدون حاشیه چیست؟ آیا این جریان باید تمرکز جدید سازندگان باشد؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید