احتمال عرضه گوشی های جدید نوکیا به صورت همزمان در ۱۲۰ بازار جهانی - تکفارس 
احتمال عرضه گوشی های جدید نوکیا به صورت همزمان در ۱۲۰ بازار جهانی - تکفارس 

احتمال عرضه گوشی های جدید نوکیا به صورت همزمان در ۱۲۰ بازار جهانی

عرفان کرد
۶ فروردین ۱۳۹۶ - 17:33
احتمال عرضه گوشی های جدید نوکیا به صورت همزمان در ۱۲۰ بازار جهانی - تکفارس 

با گذشت حدود یک ماه از MWC، اطلاعاتی در خصوص جزئیات عرضه احتمالی گوشی های Nokia 3، Nokia 5 و Nokia 6 منتشر شد. با تک فارس همراه باشید.

طبق آخرین اخبار شرکت HMD Global قصد دارد گوشی های جدید نوکیا را به صورت همزمان در ۱۲۰ بازار در سراسر دنیا عرضه کند. البته این احتمال نیز وجود دارد که این گوشی ها در مناطق مختلف در تاریخ های متفاوتی عرضه شوند اما این تاریخ ها از بازه آوریل تا ژوئن خارج نخواهد شد. برخی از کارشناسان معتقدند که عرضه این گوشی های تا قبل از ماه می امکان پذیر نخواهد بود. در همین حال Clove UK بر روی سایت رسمی خود اعلام کرد که گوشی های Nokia 3 و Nokia 5 در ماه می عرضه می شوند اما تا قبل از ماه ژوئن خبری از Nokia 6 نخواهد بود.

در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ اطلاعاتی زیادی در خصوص گوشی های جدید نوکیا (Nokia 3، Nokia 5، Nokia 6 و Nokia 3310) و ویژگی های مختلفشان منتشر شد و همچنین عرضه این گوشی ها در ایالات متحده نیز تایید شد. انتظار می رود که گوشی های جدید نوکیا بتوانند محبوبیت زیادی را در بازار های بین المللی و به خصوص کاربران اندروید به دست بیاورند. گوشی ها نسبتا رده پایین نوکیا با قیمت های ۲۲۹ دلاری برای گوشی Nokia 6 (که فقط در چین عرضه می شود) و قیمت زیر ۲۰۰ دلار برای گوشی های Nokia 3 و Nokia 5 عرضه خواهند شد و جان تازه ای به عملکرد نوکیا در عرصه گوشی های هوشمند خواهند بخشید.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید