تصاویر و اطلاعات جدیدی از گوشی Xiaomi Mi 6 منتشر شد - تکفارس 
تصاویر و اطلاعات جدیدی از گوشی Xiaomi Mi 6 منتشر شد - تکفارس 

تصاویر و اطلاعات جدیدی از گوشی Xiaomi Mi 6 منتشر شد

امید بصیری
۸ فروردین ۱۳۹۶ - 23:13
تصاویر و اطلاعات جدیدی از گوشی Xiaomi Mi 6 منتشر شد - تکفارس 

گوشی Xiaomi Mi 6 همین الان هم تاخیر داشته است و طرفداران آن به شدت در انتظار عرضه ی رسمی آن هستند. با نزدیک تر شدن به تاریخ عرضه ی این گوشی هوشمند ، که باید زمانی در اواسط ماه آوریل باشد ، اطلاعات و شایعات بیش تر و بیش تری در مورد این دستگاه به بیرون درز می کند. تا کنون رندرهایی را از این گوشی دیده ایم که دوربین دوگانه ی آن را نشان می دهند و یا تصاویری که در آن گوشی مات شده است ، اما به تازگی تصویر جدیدی از این گوشی پرچم دار منتشر شده است که پنل پشتی آن را به وضوح به نمایش می گذارد. در ادامه با این تصاویر همراه ما باشید.

تصاویر و اطلاعات جدیدی از گوشی Xiaomi Mi 6 منتشر شد - تکفارس 

این اولین باری است که تصویر Mi 6 را با این وضوح می بینیم و ظاهرا این گوشی از زبان طراحی آشنای دیگر گوشی های خانواده ی Mi بهره گرفته است. قسمت پشتی دستگاه درست همانند Mi 5 خمیده است و دوربین دوگانه ی آن نیز در بالا قرار گرفته است. اما یک تصویر دیگر نیز از این گوشی موجود است که آن هم واضح بوده اما کمی گیج کننده می باشد. دستگاه نشان داده شده در تصویر زیر ، فلش دوگانه ی گوشی را در سمت راست دوربین ها نشان می دهد ، در حالی که در تصویر اولیه ی بالایی فلش ال ای دی در سمت چپ دوربین های دوگانه قرار گرفته است. اما اگر به یاد داشته باشید ، اولین تصویر مربوط به این گوشی که به بیرون درز کرده بود و دیدیم، تصویری از قاب این گوشی بود که در آن نیز جای فلش ال ای دی در سمت چپ دوربین ها قرار گرفته بود. در نتیجه احتمالا می رود که تصویر بالایی واقعی باشد، اما هنوز هیچ چیزی صد در صد نمی باشد.

تصاویر و اطلاعات جدیدی از گوشی Xiaomi Mi 6 منتشر شد - تکفارس 

اما جدا از این دو تصویر متناقض از Mi 6، یک تصویر دیگر نیز در اختیار داریم که به نظر می رسد پنل جلویی این دستگاه باشد. اما یک نکته ی جالب در مورد این تصویر پنل جلویی Mi 6 وجود دارد.

تصاویر و اطلاعات جدیدی از گوشی Xiaomi Mi 6 منتشر شد - تکفارس 

شخصی که این تصویر را فاش کرد همچنین آشکار ساخت که این گوشی به همراه یک شیار مخصوص در پنل جلویی عرضه خواهد شد که به نظر می رسد سنسور عنبیه ی چشم (Iris Sensor) باشد. اما باید به یاد داشته باشیم که گرفتن نتیجه ی سریع از فناوری تشخیص حسگر عنبیه آسان نبوده که به همین دلیل نیز گفته می شود گوشی پرچم دار Samsung Galaxy S8 از یک قابلیت تشخیص چهره نیز در کنار آن بهره می برد. در نتیجه هنوز باید منتظر بمانیم تا ببینیم شیائومی بر روی پرچم دار با اهمیت خود از این سنسور استفاده خواهد کرد یا خیر. اما اگر بسیار کنجکاو هستید ، در پایین تصویر درز شده ی دیگری نیز در دسترس است که که به نظر تیزری از سوی شیائومی در مورد فناوری تشخیص عنبیه ی چشم می باشد که البته هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است.

تصاویر و اطلاعات جدیدی از گوشی Xiaomi Mi 6 منتشر شد - تکفارس 

و در آخر نیز چند تصویر از قسمت درباره (About Section) گوشی نیز منتشر شده است که تایید می کند پرچم دار Mi 6 به همراه رابط کاربری MIUI 8 عرضه خواهد شد. اما نکته ی جالب در این تصاویر نشان دادن ۸ گیگابایت حافظه ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی داخلی است که شایعات پیشین آن را تایید می کند. به نظر می رسد که قرار است این میزان حافظه به استاندارد جدیدی در پرچم دار های اصلی بازار تبدیل شود و آغاز کار آن نیز با می ۶ خواهد بود.

تصاویر و اطلاعات جدیدی از گوشی Xiaomi Mi 6 منتشر شد - تکفارس  تصاویر و اطلاعات جدیدی از گوشی Xiaomi Mi 6 منتشر شد - تکفارس 

اما نکته ی دیگری که شاید به آن توجه کرده باشید این است که در این تصویر خبری از آن سنسور اضافه ی نشان داده شده در پنل جلویی Xiaomi Mi 6 نمی باشد که شایعات مربوط به این گوشی را گیج کننده تر از پیش می کند. تنها چیزی که به نظر می رسد در تمامی اطلاعات به بیرون درز کرده ثابت است، دوربین دوگانه ی گوشی بوده که حتی در این مورد نیز جای قرار گرفتن آن هنوز مشخص نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.