هواوی و کاهش درآمد | آیا گوشی های هوشمند مقصرند؟! - تکفارس 
هواوی و کاهش درآمد | آیا گوشی های هوشمند مقصرند؟! - تکفارس 

هواوی و کاهش درآمد | آیا گوشی های هوشمند مقصرند؟!

عرفان کرد
۱۲ فروردین ۱۳۹۶ - 15:07
هواوی و کاهش درآمد | آیا گوشی های هوشمند مقصرند؟! - تکفارس 

در رقابت تنگاتنگ سهام شرکت ها در بازار بورس، حتی کم شدن سرعت افزایش ارزش سهام نیز می تواند برای شرکت ها خبر بدی باشد. این اتفاق حال این روز های هواوی را نشان می دهد. این شرکت چینی این روز ها با کم شدن سود حاصل از فروش گوشی های هوشمند مواجه شده است و همین امر باعث می شود که از اپل و سامسونگ عقب بماند. با تک فارس همراه باشید.

این تحلیل ها مستقیما توسط هواوی منتشر شده است و مدیر اجرایی این شرکت اعلام کرده که در سال گذشته با مشکلات مالی رو به رو شده اند، اتفاقی که ممکن است سهم دریافتی هواوی از بازار گوشی های هوشمند، جایی که میزان سود دهی کم تر اما رقابت بیشتر است، را نیز کم کند. به همین دلیل تمرکز هواوی بر روی گوشی ها و ساعت های هوشمند به مانند قبل نیست و با مشکل مواجه شده است.

این اتفاق خبر خوشی برای هواداران هواوی نخواهد بود. مدیر عامل اجرایی هواوی، اریک ژو، اعلام کرده است که:

قرار است که تمرکز بیشتری بر روی افزایش بازدهی و کاهش سرمایه گذاری هایی قرار دهیم که ارزش زیادی برای ما به ارمغان نمی آورند.

این که آیا گوشی های هوشمند نیز جزو همین سرمایه گذاری های ناموفق محسوب می شوند یا خیر موضوعی است که هنوز مشخص نشده اما با فروش بیش از ۱۳۹ میلیون دستگاه، امکان قرار نگرفتن گوشی های هوشمند در این لیست بیشتر از قرار گرفتن آن ها است.

در هر صورت هواوی قبلا نیز اعلام کرده بود که قصد گسترش تجارت گوشی های هوشمندش را دارد و در همین راستا شایعاتی مبنی بر توافق با AT&T برای ورود جدی به بازار گوشی های هوشمند ایالات متحده نیز به گوش می رسد.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید