خبری از صفحه نمایش های انعطاف پذیر تا قبل از ۲۰۱۹ نخواهد بود - تکفارس 
خبری از صفحه نمایش های انعطاف پذیر تا قبل از ۲۰۱۹ نخواهد بود - تکفارس 

خبری از صفحه نمایش های انعطاف پذیر تا قبل از ۲۰۱۹ نخواهد بود

عرفان کرد
۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - 18:37
خبری از صفحه نمایش های انعطاف پذیر تا قبل از ۲۰۱۹ نخواهد بود - تکفارس 

حرف و حدیث های زیادی در خصوص گوشی انعطاف پذیر سامسونگ با نام احتمالی Galaxy X به گوشی می رسد. پیش از این شایعه شده بود که این گوشی در آخر سال میلادی عرضه می شود اما گزارشات جدید خبر از اتفاق دیگری دارند و شایعات قبلی را رد می کنند. با تک فارس همراه باشید.

در سمینار Display TechSalon که در شهر سئول برگزار شد، مهندس ارشد صفحه نمایش ساموسنگ، کیم تا وونگ اعلام کرد که گوشی های هوشمند با صفحه های انعطاف پذیر تا قبل از سال ۲۰۱۹ عرضه نخواهند شد. دلیلیش هم بسیار ساده است. کیم تا وونگ گفت:

در حال حاضر گوشی های بدون لبه ما فروش بسیار خوبی دارند و همین امر باعث می شود تا ما فرصت کافی برای توسعه صفحه های نمایش انعطاف پذیر را داشته باشیم. تا سال ۲۰۱۹ این تکنولوژی به پختگی لازم می رسد.

چونگ وون سوک، تحلیلگر HI در این خصوص گفت:

انتظار می رود که سامسونگ گوشی های انعطاف پذیر و قابل عرضه در بازار را در سال ۲۰۱۹ تولید کند. در حال حاضر آن ها ۲۰ درصد از درآمدشان را از فروش صفحه نمایش هایشان به دست می آورند و زمانی که تقاضا برای این نوع صفحه ها کم شد، آن ها صفحه های نمایش انعطاف پذیر را به عنوان کارت بعدی رو می کنند.

کیم تا وونگ همچنین اضافه کرد صفحه ها نمایش انعطاف پذیر هنوز با چالش های فنی زیادی رو به رو هستند و قبل از عرضه عمومی آن ها سامسونگ باید این مشکلات را رفع کند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید