گوشی Honor 8 Pro به صورت رسمی در اروپا معرفی شد - تکفارس 
گوشی Honor 8 Pro به صورت رسمی در اروپا معرفی شد - تکفارس 

گوشی Honor 8 Pro به صورت رسمی در اروپا معرفی شد

امید بصیری
۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - 22:43
گوشی Honor 8 Pro به صورت رسمی در اروپا معرفی شد - تکفارس 

 یطبق انتظارات گوشی هوشمند Honor 8 Pro ساعاتی پیش به صورت رسمی در اروپا معرفی گردید که البته کسانی که خبر ها را دنبال کرده باشند در جریان خواهند بود که Honor 8 Pro همان گوشی Honor V9 عرضه شده در بازار چین است که با این نام جدید برای بازار اروپا عرضه خواهد گردید.

گوشی Honor 8 Pro دارای یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی QHD می باشد. اما این رزولوشن بالای صفحه نمایش بدون مصرف نمی باشد زیرا که یکی از نکات جذاب این گوشی قابلیت های واقعیت مجازی آن بوده. تا جایی که Honor حتی این دستگاه را در باندلی به همراه عینک های واقعیت مجازی و یک بازی واقعیت مجازی به نام Galaxy on Fire نیز عرضه می کند.

از مشخصات فنی این گوشی می توان به ۶ گیگابایت حافظه ی رم، ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی و پردازنده ی قدرت مند Kirin 960 اشاره کرد. گوشی Honor 8 Pro همچنین دارای دوربین دوگانه ی ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت در پشت بدنه می باشد. تعداد پیکسل های دوربین های پشتی نسبت به گوشی Honor 8 سال گذشته تغییری نکرده است و ثابت مانده اما جنس بدنه ی این گوشی این بار از شیشه به فلز تغییر پیدا کرده است. دیگر قابلیت Honor 8 سال گذشته که در Honor 8 Pro غایب است ، قابلیت Smart Key آن می باشد.

دوربین جلویی گوشی به یک سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است که گشادگی آن f/2.0 بوده. یک باتری حجیم ۴۰۰۰ میلی آمپری نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است که طبق گفته ی Honor برای ۲ روز استفاده ی معمولی و ۱.۴۴ روز استفاده ی سنگین کافی و جوابگو خواهد بود. حتی با وجود این باتری بزرگ، Honor 8 Pro ضخامتی معادل تنها ۶.۹۷ میلی متر داشته و وزن آن نیز ۱۸۳ گرم می باشد.

Honor گوشی ۸ Pro را در رنگ های مشکی (Mid Night Black) ، طلایی (Gold) و آبی (Navy Blue) عرضه کرده است که هم اکنون با قیمت ۴۷۴ یورو (۵۹۲ دلار آمریکا، ۴۰۸۲ یوآن چین) قابل پیش خرید می باشند، قیمتی که بسیار بالا تر از برچسب قیمتی ۲۵۹۹ یوآن (۳۷۷ دلار آمریکا) و ۳۴۹۹ یوآن (۴۳۶ دلار آمریکا) گوشی Honor V9 عرضه شده در بازار چین است. البته قابل ذکر است که این قیمت شامل باندل هایی همچون دسته ی سلفی هانر + کارت حافظه ی ۱۲۸ گیگابایتی سن دیسک یا دسته ی سلفی هانر + پاور بانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپری و یا کارت SDXC سه در یک + عینک واقعیت مجازی می شود.

گوشی Honor 8 Pro به صورت رسمی در اروپا معرفی شد - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید