یک تحلیل گر اعتقاد دارد iPhone 8 قیمت بیشتری نسبت به Galaxy S8+ خواهد داشت! - تکفارس 
یک تحلیل گر اعتقاد دارد iPhone 8 قیمت بیشتری نسبت به Galaxy S8+ خواهد داشت! - تکفارس 

یک تحلیل گر اعتقاد دارد iPhone 8 قیمت بیشتری نسبت به Galaxy S8+ خواهد داشت!

دانیال دهقانی
۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - 22:55
یک تحلیل گر اعتقاد دارد iPhone 8 قیمت بیشتری نسبت به Galaxy S8+ خواهد داشت! - تکفارس 

یک تحلیل گر اعتقاد دارد iPhone 8 قیمت بیشتری نسبت به Galaxy S8+ خواهد داشت! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

مطمئناً همگی ما می دانیم که آیفون جدید قرار است یک گوشی گران قیمت باشد، ولی سوال اینجاست که تا چه حد گران قیمت خواهد بود… تحلیل گر وبسایت USB یعنی استیون مالینوویچ (Steven Mulinovich) با یک پیشبینی بزرگ و عجیب پا به میدان گذاشته است؛ او اعتقاد دارد که مدل ۶۴ گیگابایتی سری جدید آیفون قیمتی بین ۸۵۰ تا ۹۰۰ دلار خواهد داشت، که احتمالاً گران تر از گلکسی اس ۸ پلاس و دیگر گوشی های رده بالایی است که در ماه های آینده به بازار خواهند آمد.

طبق صحبت های مالینوویچ، اپل برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی به سمت قیمت ۱۰۰۰ دلار خواهد رفت، در حالی که مدل هایی که فعلاً آن ها را با نام آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس می شناسد به ترتیب با قیمت هایی معادل با ۶۵۰ و ۷۵۰ دلار پا به بازار خواهند گذاشت. این قیمت ها خیلی هم پرت محسوب نمی شوند، چرا که همین حالا هم آیفون ۷ از قیمت ۶۵۰ دلار در بازار وجود دارد و آیفون ۷ پلاس هم مدل ۲۵۶ گیگابایتی اش قیمتی برابر با ۹۵۰ دلار دارد.

پیشبینی های مالینوویچ بر اساس اطلاعاتی است که از آزتور شیا (Arthur Hsieh) تحلیل گر بخش آسیای USB به دست آورده، کسی که اعتقاد دارد هزینه صفحه نمایش OLED به کار رفته در ساخت آیفون ۸ قیمتی بین ۷۰ تا ۹۰ دلار دارد و همین آن را تبدیل به گوشی گران تری نسبت به آیفون ۷ پلاس که قیمت اش از ۷۶۹ دلار آغاز می شود می کند. با وجود آن که این پیشبینی ها محتمل به نظر می رسند، ولی هنوز توسط یک منبع داخلی تائید یا تکذیب نشده اند.

نظر شما در رابطه با قیمت احتمالی آیفون ۸ چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید