سامسونگ و اپل قرار همکاری در زمینه ی صفحات نمایش امضا کردند - تکفارس 
سامسونگ و اپل قرار همکاری در زمینه ی صفحات نمایش امضا کردند - تکفارس 

سامسونگ و اپل قرار همکاری در زمینه ی صفحات نمایش امضا کردند

عرفان کرد
۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - 19:28
سامسونگ و اپل قرار همکاری در زمینه ی صفحات نمایش امضا کردند - تکفارس 

گزارشات جدید خبر از توافق ۹ میلیارد دلاری اپل و سامسونگ بر سر پنل های صفحه نمایش OLED سامسونگ دارند. طبق این توافق سامسونگ وظیفه دارد ۷۲ تا ۹۰ میلیون پنل را در طی سال جاری میلادی در اختیار اپل قرار دهد. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید.
همانطور که چندی پیش مشخص شده بود، اپل برای تهیه صفحه های نمایش OLED مورد نیاز نسخه ویژه دهمین سالگرد عرضه iPhone، به بزرگترین رقیبش، سامسونگ مراجعه کرده است. چندی پیش خبری منتشر شد که طبق آن سامسونگ قصد داشت مبلغ ۹ میلیارد دلار در راه توسعه تکنولوژی پنل های صفحه نمایش OLED سرمایه گذاری کند. همچنین گفته می شد که اپل قصد دارد ۷۰ میلیون پنل تهیه کند که در حال حاضر پنال های بهتری نسبت به رقیب کره ای خودش پیدا نکرده است.
با توجه به فروش سالیانه حدود ۲۰۰ میلیون نسخه iPhone و با توجه به این اطلاعات منتشر شده، اپل قصد دارد ۴۰ درصد از iPhone های تولیدی امسال را با صفحه های نمایش OLED عرضه کند. تعداد زیادی از تحلیل گران بر این باورند که اپل با گوشی نسل آینده اش تمام رکورد های فروش را جا به جا خواهد کرد و همچنین خواهد توانست بین ماه های سپتامبر تا دسامبر، چیزی حدود ۱۰۰ میلیون دستگاه را به فروش برساند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.