زنی در حین گرفتن سلفی از ارتفاع ۱۸ متری سقوط کرد! - تکفارس 
زنی در حین گرفتن سلفی از ارتفاع ۱۸ متری سقوط کرد! - تکفارس 

زنی در حین گرفتن سلفی از ارتفاع ۱۸ متری سقوط کرد!

عرفان کرد
۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - 19:32
زنی در حین گرفتن سلفی از ارتفاع ۱۸ متری سقوط کرد! - تکفارس 

بار ها دیده شده که افراد کار های ریسکی و خطرناک انجام می دهند تا “سلفی های بزرگ” بگیرند. زوج سالمندی را به یاد بیاوریم که در فاصله یک ماه از یک دیگر و در حال سلفی گرفتن با یک مار زنگی جانشان را از دست دادند. روز چهارشنبه اتفاق مشابهی افتاد و فرد سلفی گیرنده فقط می تواند خودش را خوش شانس بشمارد که هنوز زنده مانده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

زنی که هنوز شناسایی نشده است، دیروز از ارتفاع ۶۰ پایی پل ۷۳۰ پایی فارستهیل (Foresthill) سقوط کرد و بلافصله به نزدیکترین بیمارستان آن منطقه منتقل شد. پلیس محلی اعلام کرده که:

هنوز میزان آسیب دیدگی ها مشخص نشده است اما این خانم جوان خیلی خوش شانس بوده که زنده مانده است و عواقب این حادثه می توانست برای او، خانواده و دوستانش بسیار بدتر از این باشد. در طول یک سال ما به ایت موضوع اشاره می کنیم. یک قدم اشتباه کافیاست تا راهی برای فرار از سقوط ۷۳۰ پایی نداشته باشید. آن ها دیگر فقط در بخش های ممنوعه قدم نمی زنند. آن ها از قبل شجاع تر شده اند و ما می خواهیم قبل از این که کسی جانش را از دست بدهد جلوی این حوادث را بگیریم.

منطقه ای که این خانم در حال سلفی گرفتن بوده، منطقه ممنوعه محسوب میشود و هرکس که در آن جا قدم بزند بازداشت خواهد شد. در فوریه ۲۰۱۵ این منطقه رکورد شکنی کرد ۳۴ نفر در یک روز وارد این منطقه شدند و پلیس محلی نیز باید کاری در برابر آن انجام می داد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.