مشخصات سری ۲۰۱۷ گوشی Galaxy On7 Pro در GFXBench دیده شد - تکفارس 
مشخصات سری ۲۰۱۷ گوشی Galaxy On7 Pro در GFXBench دیده شد - تکفارس 

مشخصات سری ۲۰۱۷ گوشی Galaxy On7 Pro در GFXBench دیده شد

دانیال دهقانی
۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - 23:16
مشخصات سری ۲۰۱۷ گوشی Galaxy On7 Pro در GFXBench دیده شد - تکفارس 

مشخصات سری ۲۰۱۷ گوشی Galaxy On7 Pro در GFXBench دیده شد. با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

اگر به جولای سال ۲۰۱۶ بازگردیم، می بینیم که سامسونگ یک گوشی پایین رده نزدیک به میان رده را با نام گلکسی آن ۷ پرو برای بازارهای در حال توسعه خارجی مثل هند به بازار عرضه کرد. حالا دنباله رو راه آن گوشی در پایگاه بنچمارک گیری جی اف اکس بنچ دیده شده است. طبق اطلاعات لو رفته، سامسونگ اندازه صفحه نمایش این گوشی را ۰.۲ اینچ افزایش داده و به ۵.۷ اینچ رسانده است، رزولوشن صفحه نمایش هم از اچ دی به فول اچ دی ارتقا یافته. گوریلا گلس (Gorilla Glass) از صفحه نمایش این گوشی مراقبت خواهد کرد.

در حالی که تراشه اسنپ دراگون ۴۱۰ SoC مدل اولیه این گوشی را تغذیه می کرد، ولی به نظر سامسونگ برای فرزند جدید این خانواده رو به تراشه های مدیا تک آورده است. طبق اطلاعات جی اف اکس بنچ، تراشه Helio P20 MT6757 این گوشی را تغذیه خواهد کرد که در خود یک پردازنده ۸ هسته ای با قدرت ۲.۳ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-T880MP2 را جای داده است. این گوشی ۳ گیگابایت هم حافظه رم خواهد داشت، که ۱ گیگابایت از مدل پارسال بیشتر است. میزان حافظه داخلی این گوشی نیز نسبت به پارسال دوبرابر و تبدیل به ۳۲ گیگابایت شده است.

هر دو دوربین جلویی و پشتی گوشی ۱۳ مگاپیکسلی خواهند بود؛ مدل پارسال دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی و دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی داشت. شاید این گوشی از فناوری NFC پشتیبانی به عمل نیاورد، ولی به هر حال این گوشی اسکنر اثر انگشت و پورت یو اس بی تیپ سی خواهد داشت.

ما تصور می کنیم که چیزی تا معرفی رسمی این گوشی باقی نمانده است، هر چند که سامسونگ فعلاً سرش گرم دو گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس است.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ تمایلی به خرید آن دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید