سامسونگ همین حالا هم مشغول کار بر روی Galaxy S9 است! - تکفارس 
سامسونگ همین حالا هم مشغول کار بر روی Galaxy S9 است! - تکفارس 

سامسونگ همین حالا هم مشغول کار بر روی Galaxy S9 است!

دانیال دهقانی
۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - 23:30
سامسونگ همین حالا هم مشغول کار بر روی Galaxy S9 است! - تکفارس 

سامسونگ همین حالا هم مشغول کار بر روی Galaxy S9 است! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس (Galaxy S8+) هنوز به طور رسمی آماده پیش فروش نیستند، ولی گزارشی از کره جنوبی حاکی از آن است که سامسونگ همین حالا هم در حال فراهم کردن مقدمات تولید پرچمدار بعدی خود است.

یک منبع نامعلوم از صنعت گوشی های هوشمند با نام مستعار The Bell، افشا کرده که یک تیم خاص از کمپانی سامسونگ از اواخر ماه مارس امسال مشغول به آماده کردن پنل های مربوط به صفحه نمایش گلکسی اس ۹ بوده است. اگر این اطلاعات درست باشند، سامسونگ نسبت به سال گذشته شش ماه از برنامه اش برای عرضه گوشی پرچمدار خود جلوتر است. این منبع همچنین اذعان داشته که پس از رسوایی سال گذشته گلکسی نوت ۷، سامسونگ تمرکز و سخت گیری بیشتری روی بالا بودن کیفیت دارد.

یکی از سخنان این منبع مرموز به این ترتیب است:

“از اواخر ماه مارس گذشته، یک تیم صفحه نمایش کار بر روی [گلکسی] اس ۹ را آغاز کرده با این هدف که تا اواسط ماه آوریل نمونه هایی را تولید کند. حدود یک ماه پس از تولید صفحه نمایش، دیگر اجزای کلیدی همچون ماژول ها نیز وارد فاز تولید می شوند”

در حال حاضر، خیلی زود است که راجع به مشخصات و ویژگی های این پرچمدار سخنی به میان آوریم ولی به هر حال شایعه شده که این گوشی شامل دو مدل ۵.۸ اینچی و ۶.۲ اینچی خواهد شد، که با توجه به گلکسی اس ۸ معقول و آشنا به نظر می رسد.

چند نکته جالب در مورد گوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۸ هم در این گزارش وجود دارد. طبق گزارش گلکسی نوت بعدی شامل بزرگ ترین صفحه نمایش در میان گوشی های ممتاز و رده بالای سامسونگ خواهد بود. ظاهراً، این گوشی ۶.۳۲ اینچی خواهد بود و اسکنر اثر انگشت آن هم در پایین گوشی قرار دارد، چیزی که سامسونگ در گلکسی اس ۸ نتوانست آن را محقق کند. همان طور که احتمالاً می دانید، رئیس بخش موبایل سامسونگ هم اعلام کرده بود که امسال شاهد گلکسی نوت ۸ خواهیم بود، و شایعات هم حاکی از آن بوده که این پروژه تحت نام رمز “بزرگ” (Great) در حال توسعه است.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید