سامسونگ بهترین سه ماهه اش در چهار سال اخیر را پیش بینی می کند - تکفارس 
سامسونگ بهترین سه ماهه اش در چهار سال اخیر را پیش بینی می کند - تکفارس 

سامسونگ بهترین سه ماهه اش در چهار سال اخیر را پیش بینی می کند

دانیال دهقانی
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - 22:06
سامسونگ بهترین سه ماهه اش در چهار سال اخیر را پیش بینی می کند - تکفارس 

سامسونگ بهترین سه ماهه اش در چهار سال اخیر را پیش بینی می کند! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

بعد از مدت ها بی خبری از وضعیت سامسونگ در دومین دو ماهه ای که خبری از گلکسی نوت ۷ در لاین آپ این شرکت نبوده و همه چیز به پای گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج نوشته شده بود، بالاخره به نظر می رسد که پیش بینی کارشناسان و تحلیل گران درست از آب در آمده است. سامسونگ آمار و ارقام مربوط به سود آوری اش در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ را پیشبینی کرده، و به نظر می رسد که باز هم شاهد یک رکورد شکنی هستیم به لطف فروش فوق العاده چیپست های این شرکت.

سامسونگ در بازه زمانی بین ژانویه تا مارس، پیشبینی می کند که چیزی بالاتر از ۸.۸ میلیارد دلار درآمد زایی خواهد داشت، چیزی که در چهار سال اخیر بی سابقه است. ما باید یکی دو هفته دیگر برای انتشار آمار حقیقی دست نگه داریم، جایی که سامسونگ عملکرد بخش های مختلف اش را منتشر خواهد کرد، و ما می توانیم نگاهی عمیق و دقیق به عملکرد بخش موبایل این شرکت بیندازیم.

میزان دقیقی که این شرکت پیشبینی کرده معادل ۹.۸ تا ۱۰ تریلیون ون کره (معادل ۸.۸ میلیارد دلار) برای بخش موبایل و میزان کلی ۴۹ تا ۵۱ تریلیون ون کره (معادل ۴۴.۹ میلیارد دلار) سود برای کل کمپانی است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که این پیشبینی چقدر درست از آب در خواهد آمد.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.