تصاویر لو رفته از وجود یک نسخه ی تعمیر شده از گلکسی نوت ۷ با باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری خبر می دهند - تکفارس 
تصاویر لو رفته از وجود یک نسخه ی تعمیر شده از گلکسی نوت ۷ با باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری خبر می دهند - تکفارس 

تصاویر لو رفته از وجود یک نسخه ی تعمیر شده از گلکسی نوت ۷ با باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری خبر می دهند

امید بصیری
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - 23:52
تصاویر لو رفته از وجود یک نسخه ی تعمیر شده از گلکسی نوت ۷ با باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری خبر می دهند - تکفارس 

مدت ها قبل بود که برای اولین بار خبر از وجود یک نسخه ی تعمیر شده از گلکسی نوت ۷ از منابع مختلف به بیرون درز کرد و اخیراً نیز این شرکت اعلام کرد قصد دارد تا تمام نیروی خود را به کار بگیرد و بخش های قابل استفاده این گوشی را در دیگر محصولات استفاده کند و در صورت درخواست بازار نیز یک نسخه ی تعمیر شده از این گوشی را مجدداً در برخی مناطق عرضه کند. امروز اما تصاویری از آن چه که نسخه ی تعمیر شده ی گلکسی نوت ۷ دانسته می شود به بیرون درز پیدا کردند. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

این نسخه از گوشی از اندروید ۷ به صورت پیش فرض استفاده خواهد کرد و با نام نسشتیشتکسی عرضه می شود درست همانطور که در گذشته احتمال میدادیم. میزان ظرفیت باتری این گوشی نیز ۳۲۰۰ میلی آمپر بر ساعت ذکر شده است دقیقا همانطور که قبلا گفته شده بود گلکسی نوت ۷ از یک باتری کوچک تر به نسبت مدل ناموفق خود بهره خواهد برد. اینکه آیا میزان باتری قرار گرفته بر روی این گوشی در زندگی روزمره مفید واقع خواهد شد یا نه را باید به هنگام عرضه ی این گوشی ببینیم و حتی این مسئله نیز وجود دارد که آیا نسخه ی تعمیر شده به بازار عرضه می شود یا نه.

گزارشات قبلی خبر از این می دادند که نسخه ی تعمیر شده ی گلکسی نوت ۷ در هند و ویتنام عرضه خواهد شد و گرچه یکی از کارکنان شرکت سامسونگ هند برای اولین بار این شایعه را مطرح کرده بود، این حقیقت که تصاویر لو رفته ی امروز را یکی از سایت های ویتنامی که رسماً متعلق به سامسونگ نیست انتشار داده باعث شده تا کمی به وجود این گوشی اطمینان بیشتری حاصل کنیم. این مسئله البته شگفت انگیز نیز نخواهد بود چرا که سامسوگ در حال حاضر گوشی های خود را در ویتنام اسمبل می کند و عرضه ی این گوشی در ویتنام ساده تر از دیگر نقاط دنیا خواهد بود.

باز هم می گوییم که هنوز مشخص نیست سامسونگ کی و برای کدام کشور اجازه ی حکومت برای عرضه ی نسخه ی تعمیر شده ی گلکسی نوت ۷ را خواهد گرفت. ما صرفاً امیدواریم که این گوشی به یک سری بازار خاص محدود نشود چرا که بسیاری از افراد در جای جایِ دنیا مایل هستند تا گلکسی نوت ۷ را تهیه کنند. عجیب است که چه گونه گلکسی نوت ۷ در برابر صفحه نمایش بی کران گلکسی اس ۸ خسته کننده به نظر می رسد اما هنوز هم این گوشی تاج پادشاهی کامل ترین گوشی سامسونگ را یدک می کشد.

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ آیا سامسونگ نسخه ی تعمیر شده ی گلکسی نوت ۷ را در بازار عرضه می کند؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید