سامسونگ و سخاوتمندی در فروش گلکسی S8! - تکفارس 
سامسونگ و سخاوتمندی در فروش گلکسی S8! - تکفارس 

سامسونگ و سخاوتمندی در فروش گلکسی S8!

امید بصیری
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - 23:58
سامسونگ و سخاوتمندی در فروش گلکسی S8! - تکفارس 

به نظر می رسد که سامسونگ بسیار برای فروش گلکسی اس ۸ در مالزی سخاوتمندی به خرج داده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

سامسونگ هفته ی گذشته شروع به دریافت درخواست ها برای پیش فروش گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ + در بازار هایی از پیش تایین شده کرد. همانطور که پیش بینی می شد این شرکت برای کسانی که این گوشی هوشمند را زودتر از موعد مقرر در اواخر این ماه میلادی پیش خرید کنند، شرایط ویژه ای را در نظر گرفته است. این هدایا به نسبت منطقه ی که در آن عرضه می شوند تفاوت می کنند و از یک هدست واقعیت مجازی رایگان تا یک اسپیکر بلوتوثی تفاوت دارند.

اگرچه، به نظر می رسد که سامسونگ برای پیش خرید کنندگان گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ + در مالزی بسیار سخاوتمندانه برخورد می کند. این کمپانی به مشتریان مالزیایی خود با هر پیش خرید مبلغ ۲۰۰ دلار برای خرید از محصولات این شرکت بن می دهد، هم چنین این مشتریانی بسته ای شامل یک کاور مخصوص، یک محافظ صفحه نمایش، یک عدد پورت یو اس بی تایپ سی و هم چنین یک پایه ی مخصوص دریافت می کنند. علاوه بر همه ی اینها پیش خرید کنندگان دو گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ + یک پاوربانک با ظرفیت ۵۱۰۰ میلی آمپر نیز به رایگان دریافت می کنند. صبر کنید! سخاوتمندی سامسونگ همچنان ادامه دارد! این شرکت به عنوان حسن ختام یک گارانتی یک ساله ی شکستن صفحه نمایش را نیز هدیه می دهد.

گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ + تا تاریخ ۱۳ آپریل قابلیت پیش خرید شدن را دارند. این دو گوشی به ترتیب با قیمت های ۷۴۷ و ۸۳۴ دلار عرضه می شوند. این گوشی ها در تاریخ ۵ مه در این کشور عرضه می شوند که یک روز قبل از عرضه ی رسمی این گوشی در مالزی است.

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید