مدل sapphire edition گوشی HTC U Ultra با قیمت ۸۴۹ یورو در اروپا موجود خواهد شد - تکفارس 
مدل sapphire edition گوشی HTC U Ultra با قیمت ۸۴۹ یورو در اروپا موجود خواهد شد - تکفارس 

مدل sapphire edition گوشی HTC U Ultra با قیمت ۸۴۹ یورو در اروپا موجود خواهد شد

دانیال دهقانی
۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - 22:43
مدل sapphire edition گوشی HTC U Ultra با قیمت ۸۴۹ یورو در اروپا موجود خواهد شد - تکفارس 

مدل sapphire edition گوشی HTC U Ultra با قیمت ۸۴۹ یورو در اروپا موجود خواهد شد. با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

آیا آن اچ تی سی یو الترا با صفحه نمایشی که ورقه ای از یاقوت کبود روی آن بود و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را به یاد دارید که شرکت اچ تی سی در تایوان ماه گذشته آن را معرفی کرد؟ خب به نظر این گوشی در ماه آوریل در اروپا هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

بر خلاف چیزی که بسیاری از تحلیل گران پیشبینی می کردند، اچ تی سی مدل یاقوت کبود اچ تی سی یو الترا را زودتر از آن چه انتظار می رفت معرفی کرد. این گوشی در تاریخ ۱۸ آوریل در دو کشور آلمان و سوئیس موجود خواهد شد و فعلاً قیمتی معادل ۸۴۹ یورو برای آن در نظر گرفته شده است.

بر خلاف مدل ۶۴ گیگابایتی که گلس یاقوت کبود نداشت، این مدل ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود و درجه سختی صفحه نمایش آن برابر ۹ موس خواهد بود. این گلس شگفت انگیز که روی صفحه نمایش مدل جدید اچ تی سی یو الترا جای گرفته به خاطر مقاومت فوق العاده اش در برابر خراشیدگی بیشتر در تهیه ساعت های مرغوب از آن استفاده می شود.

این علت اصلی قیمت بیشتر مدل جدید اچ تی سی یو الترا در مقایسه با مدل معمولی آن که از گوریلا گلس ۵ بهره می برد و با قیمت ۶۹۹ یورو در اروپا به فروش می رسد است. به غیر از حافظه داخلی بیشتر و صفحه نمایش به شدت مقاوم تر، دیگر تفاوتی میان مدل های اچ تی سی یو الترا وجود ندارد.

مشتریانی که واقعاً به مدل یاقوت کبود اچ تی سی یو الترا علاقه دارند، می توانند آن را در دو کشور آلمان و سوئیس پیش خرید کنند. البته احتمال آن که پس از معارفه این گوشی در آلمان، مدل یاقوت کبود اچ تی سی یو الترا در دیگر کشورهای اروپایی نیز موجود شود زیاد است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.