نسل های آینده پیکسل با صفحه های خمیده عرضه خواهند شد - تکفارس 
نسل های آینده پیکسل با صفحه های خمیده عرضه خواهند شد - تکفارس 

نسل های آینده پیکسل با صفحه های خمیده عرضه خواهند شد

عرفان کرد
۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - 23:48
نسل های آینده پیکسل با صفحه های خمیده عرضه خواهند شد - تکفارس 

خوشتان بیاید یا نه، صفحه های خمیده در حال حاضر بین شرکت های تولید کننه گوشی های هوشمند محبوبیت زیادی دارند. طرحی که با گوشی Galaxy Note Edge سال ۲۰۱۴ شروع شد و هم اکنون این موضوع میان شرکت های مختلف رواج پیدا کرده. به نظر می رسد که صفحه های خمیده گوشی های Galaxy بالاخره با رقابت رو به رو شده است و گوگل نیز قصد دارد گوشی های Pixel را در آینده با صفحه های خمیده عرضه کند. با تک فارس همراه باشید.

طبق گزارشات منتشر شده گوگل قصد دارد تا مبلغ ۸۸۰ میلیون دلار به LG بدهد تا صفحه های OLED برای پیکسل بعدی را فراهم کند. این صفحه های OLED از نوع انعطاف پذیر هستند که احتمال همیده بودن صفحه نمایش گوشی پیکسل را بیشتر می کند.

چند نکته در این میان قابل توجه هستند. اول این که هنوز نمی توان این موضوع را به صورت رسمی تایید کرد چرا که LG هنوز به این درخواست گوگل واکنش نشان نداده است و این امکان وجود دارد که پیشنهاد گوگل مورد قبول واقع نشود. نکته دیگر این است که گوگل ممکن است از این ایده برای جانشین پیکسل بعدی استفاده کند و گوشی پیکسل ۲ با همان صفحه های عادی عرضه شود. اگر هم LG با گوگل بر سر این صفحه ها به تواق برسد بعید است که تا شروع تولید عمده پیکسل ۲، تعداد صفحه های مورد نیاز گوگل به دستش برسد.

صفحه های خمیده در حال حاضر موضوع داغ بازار گوشی های هوشمند هستند و علاوه بر گوشی Galaxy S8 که فقط با صفحه های خمیده عرضه می شود، گفته می شود که اپل نیز قصد دارد گوشی های iPhone 8 را با استفاده از همین تکنولوژی تولید کند. البته که تعدادی از مشتریان هستند که معتقدند صفحه های خمیده بیشتر از صفحه های عادی در برابر ضربات آسیب پذیر هستند. شاید هم گوگل برای راضی نگه داشتن تمامی مشتریان نسل های آینده پیکسل را با صفحه های عادی و خمیده عرضه کند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید