میزان پیش فروش های گلکسی S8 چند برابر گلکسی S7 است - تکفارس 
میزان پیش فروش های گلکسی S8 چند برابر گلکسی S7 است - تکفارس 

میزان پیش فروش های گلکسی S8 چند برابر گلکسی S7 است

امید بصیری
۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - 15:00
میزان پیش فروش های گلکسی S8 چند برابر گلکسی S7 است - تکفارس 

به نظر می رسد که سامسونگ در تولید محصول جدید خود یعنی گلکسی اس ۸ بسیار موفق بوده و همچنین کمپین بزرگی که برای این گوشی به راه انداخته جواب داده چرا که بر طبق گزارشات میزان پیش فروش این گوشی هوشمند انتظارات را بسیار بالا برده و چند برابر مدل های سال قبل خود و حتی دیگر گوشی های سری گلکسی یعنی گلکسی نوت ۷ بوده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

کارشناسان معتقدند که گلکسی اس ۸ بر گلکسی اس ۷ برتری خواهد یافت و حتی سامسونگ نیز برنامه های خود را بر این طبق چیده است. حال ما مشاهده می کنیم که اعداد نیز این ادعا ها را تایید می کنند. بر طبق یک گزارش جدید میزان و تعداد پیش فروش های گلکسی اس ۸ از زمانی که پیش فروش این گوشی در تاریخ ۷ آپریل در کره ی جنوبی آغاز شد از مرز و تعداد ۵۵۰ هزار عدد گذشته است.

تعداد پیش فروش های گلکسی اس ۸ رکورد قبلی محصولات سامسونگ که متعلق به گوشی گلکسی نوت ۷ و تعداد ۴۰۰ هزار پیش فروش بود را شکست. البته این میزان صرفا مختص دو روز ابتدایی از آغاز پیش فروش این محصولات بوده است. میزان پیش فروش گلکسی اس ۸ در دو روز اول پیش فروش این گوشی حدود ۵.۵ بار بیشتر از مدل سال گذشته ی خود یعنی گلکسی اس ۷ است.

درخواست ها برای پیش خرید گلکسی اس ۸ بسیار بالا هستند و به نظر نمی رسد که به این زودی ها نیز کاهش بیابند. سامسونگ قصد دارد تا این گوشی ها یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ + را در تاریخ ۲۱ اپریل در بازار های جهانی عرضه کند و بازار های دیگر نیز به ترتیب و با گذشت مدتی شاهد حضور این گوشی هوشمند در خود خواهند بود.

اگر قرار بود یک دکتر، نسخه ای برای حال ناخوش این روز های سامسونگ در رده ی گوشی های هوشمندش با توجه به فاجعه ی گلکسی نوت ۷ بپیچد بی شک گلکسی اس ۸ همان مرهم است. انتظار می رود تا این گوشی بتواند رکورد فروش و سود مال و خالص این کمپانی در سه ماهه ی دوم سال را بشکند و افق های جدیدی در این زمینه بگشاید.

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.