سامسونگ سه پوسته ی کاربردی برای گیر S3 عرضه کرد - تکفارس 
سامسونگ سه پوسته ی کاربردی برای گیر S3 عرضه کرد - تکفارس 

سامسونگ سه پوسته ی کاربردی برای گیر S3 عرضه کرد

دانیال دهقانی
۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - 18:00
سامسونگ سه پوسته ی کاربردی برای گیر S3 عرضه کرد - تکفارس 

سامسونگ تصمیم گرفته تا سه پوسته ی جدید و کاربردی را برای ساعت هوشمند خود یعنی گیر اس ۳ عرضه کند. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

با تمام شدن فصل بهار سامسونگ تصمیم گرفته تا برای ساعت هوشمند خود یعنی گیر اس ۳ سه پوسته ی جدید و کاربردی با نام های مسافرت خارج از منزل و ورزش عرضه کند. این پوسته ها با هدف راحت تر کردن فعالیت های مشتریان این شرکت در خارج از منزل ارائه شده اند، فعالیت هایی نظری مسافرت کردن، ورزش کردن و غیره. اگر شما از مسافرت کردن لذت می برید و یا فعالیت های زیادی را در خارج از منزل انجام می دهید این پوسته ها برای شما ایده آل هستند.

پوسته ی مخصوص مسافرت گیر اس ۳ مخصوصا برای توریست ها و یا مسافران تجاری ساخته شده است. این پوسته دو منطقه ی زمانی مختلف را نشان می دهد و هم چنین اطلاعاتی راجع به دمای هر دو منطقه و شرایط جوی هر محل. هم چنین در قسمتی از این پوسته می توانید مسیری را که تا به حال طی کرده اید را مشاهده کنید.

به غیر از ساعت، پوسته ی مخصوص فعالیت های خارج از منزل اطلاعات بسیاری از جمله شرایط جوی، سطح باتری، فشار هوا، ارتفاع از سطج دریا، میزان روشنایی و نور و هم چنین زمان طلوع و غروب خورشید را نیز نشان می دهد.

پوسته ی مخصوص ورزش نیز فشار هوا، میزان ضربان قلب، سرعت سنج و غیره را نشان می دهد. این طرح در ۶ رنگ مختلف قابل دسترسی هستند در حالی که دو طرح دیگر تنها ۴ رنگ قابل تغییر دارند. این پوسته ها هم چنین از قابلیت های ضربه یک باره و ضربه ی دوباره نیز پشتیبانی می کنند. سامسونگ هم چنین ویدئو هایی را مخصوص برای معرفی قابلیت ها و ویژگی های این پوسته ها تهیه کرده است.

نظر شما درباره ی این پوسته ها چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.