گلکسی S5 هنوز هم محبوب ترین گوشی سامسونگ است - تکفارس 
گلکسی S5 هنوز هم محبوب ترین گوشی سامسونگ است - تکفارس 

گلکسی S5 هنوز هم محبوب ترین گوشی سامسونگ است

دانیال دهقانی
۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - 20:35
گلکسی S5 هنوز هم محبوب ترین گوشی سامسونگ است - تکفارس 

به نظر می رسد که با وجود گذشت ۳ سال از عرضه ی گلکسی اس ۵ برای اولین بار اما این گوشی هنوز هم از محبوبیت بالایی نزد کاربران برخوردار است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

سامسونگ بازیگر بسیار بزرگی در بازار تلفن های هوشمند ایالات متحده است و نقش بزرگی را در این کشور ایفا می کند و گوشی های پرچم دار این شرکت همیشه در این بازار به خصوص از مورد انتظار ترین گوشی های سال هستند. گوشی های پرچم دار این شرکت در سال های اخیر موفقیت های بزرگی را در بازار این کشور تجربه کرده اند اما یک گوشی به خصوص یعنی گلکسی اس ۵ که در سال ۲۰۱۴ به عنوان پرچم دار سامسونگ به بازار عرضه شد هنوز هم محبوب ترین گوشی سامسونگی در بازار ایالات متحده به شمار می رود.

جدید ترین اطلاعاتی که از سوی واحد تحقیق بر روی بازار ایالات متحده با نام کمشستبشسی منتشر شده است نشان می دهد که ۱۵.۶ درصد از مشتریان سامسونگ در ایالات متحده هنوز هم از گوشی گلکسی اس ۵ استفاده می کنند. در جایگاه دوم گوشی گلکسی اس ۷ با ۱۱.۵ درصد از سهم بازار سامسونگی قرار دارد و رتبه ی سوم و چهارم در اختیار به ترتیب به گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۷ اج با ۱۱.۴ و ۵.۸ درصد سهم سامسونگ در بازار ایالات متحده قرار دارد.

آمار این واحد تحقیقی نشان می دهد که در ۱۲ ماه گذشته تقریباً ۲۸ درصد از گوشی های سامسونگ به یکی از نسخه های جدید تر این گوشی ها به روز رسانی شده اند. از آن ۱۲ درصد هم حدود ۵۲ درصد مربوط به گوشی های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج و ۱۰ درصد نیز مربوط به گوشی گلکسی اس ۶ بوده است. باقی این ۳۸ درصد سهم بین ۴۸ گوشی مختلفی که سامسونگ در بازار ایالات متحده عرضه می کند تقسیم شده است.

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید