هدف جدید اپل: فروش ۲۳۰ میلیون iPhone - تکفارس 
هدف جدید اپل: فروش ۲۳۰ میلیون iPhone - تکفارس 

هدف جدید اپل: فروش ۲۳۰ میلیون iPhone

عرفان کرد
۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - 18:39
هدف جدید اپل: فروش ۲۳۰ میلیون iPhone - تکفارس 

طبق گزارشات جدید اپل قصد دارد ۲۳۰ میلیون نسخه از گوشی های جدیدش را به فروش برساند. این اخبار مرتبط با ۹۵ میلیون پنل OLED سفارشی اپل از سامسونگ منتشر شده اند اما هنوز مشخص نیست که آیا اپل از این پنل ها برای گوشی های مخصوص دهمین سالگرد iPhone استفاده خواهد کرد و یا برای ساخت گوشی های شایعه شده iPhone 7s این پنل ها را به کار خواهد برد.

گفته می شود که اپل در سال ۲۰۱۷ حدود ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند جدید تولید می کند که هدف آن ها را برای تحقق یافتن منطقی تر می کند.
همچنین شایعه شده است که اپل ۵۰ میلیون تراشه به ازای هر سه ماهه درخواست کرده است و منابعی از جمله ADI، Broadcom ،Cirrus Logic، Cypress، Qualcomm، NXP و TI در طول سه ماهه دوم (آوریل تا ژوئن) با توسعه فناوری های مورد نیاز و از آغاز سه ماهه سوم سال میلادی شروع به تولید تراشه های مورد نیاز اپل خواهند کرد.

علاوه بر این TSMC مسئولیت ساخت تراشه های جدید A11 را بر عهده دارد و در نیمه دوم سال میلادی این تراشه ها را به تولید عمده می رساند.

طبق گفته استیون مولینوویچ، مدل جدید گوشی های آیفون قیمتی معادل ۸۵۰ تا ۹۰۰ دلار خواهد داشت و اگر گوشی با نام iPhone S7 عرضه شود، قیمت آن حدود ۶۵۰ تا ۷۵۰ دلار خواهد بود. از آن جایی که اپل ۷۸.۳ میلیون نسخه iPhone 7 و iPhone 7 Plus به فروش رساند، فروش بالای ۸۰ میلیون نسخه برای آن ها دور از دسترس نخواهد بود.
نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.