همکاری از نوع مسنجر فیسبوک و Spotify - تکفارس 
همکاری از نوع مسنجر فیسبوک و Spotify - تکفارس 

همکاری از نوع مسنجر فیسبوک و Spotify

عرفان کرد
۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - 18:52
همکاری از نوع مسنجر فیسبوک و Spotify - تکفارس 

اپلیکیشن مسنجر فیسبوک و Spotify در طبقی بندی های خود اپلیکیشن های مهم و منحصر به فردی محسوب می شوند که موقیت زیادی نیز بدست آورده اند. حال قرار است این دو اپلیکیشن با یکدیگر ادغام شوند و کاربران مسنجر بتوانند از Spotify و Apple Music استفاده کنند. با تک فارس همراه باشید.

در کنفرانس توسعه دهندگان F8 فیس بوک، از یکی از ویژگی های جدید اپلیکیشن پیام رسانی مسنجر رو نمایی شد. طبق گفته های دیوید مارکوس، David Marcus،

نایب رئیس اپلیکیشن های پیام رسانی فیس بوک، اعلام کرد که به زودی می توان در هنگام استفاده از اپلیکیشن مسنجر، از Spotify و Apple Music استفاده کرد. مارکوس همچنین افزود که موزیک در مسنجر سال خوبی را خواهد داشت.

چیزی که مشخص نشده است نوع این همکاری است. آیا کاربران قادر خواهند بود از هر دو اپلیکیشن به صورت همزمان استفاده کنند یا اینکه این همکاری فقط به معنای یه اشتراک گذاری قطعات مورد علاقه کاربران با دوستان و یا گروه های مختلف خواهد بود.

در این کنفرانس از هیچ گروه پخش موسیقی دیگری نام برده نشد و Spotify و Apple Music تنها گروه های فعال در عرصه پخش آنلاین موزیک هستند که از گسترش همکاری های نوع سوم مسنجر فیسبوک بهره خواهند برد.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.