گلکسی S8+ با حافظه ی ۶ گیگابایت رم به مشکل منابع برخورده است - تکفارس 
گلکسی S8+ با حافظه ی ۶ گیگابایت رم به مشکل منابع برخورده است - تکفارس 

گلکسی S8+ با حافظه ی ۶ گیگابایت رم به مشکل منابع برخورده است

امید بصیری
۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - 22:24
گلکسی S8+ با حافظه ی ۶ گیگابایت رم به مشکل منابع برخورده است - تکفارس 

به نظر می رسد که سامسونگ در تهیه ی منابع مورد نیاز نسخه ی ۶ گیگابایتی گلکسی اس ۸+ به مشکل برخورده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

تعداد گوشی های پیش خرید شده ی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸+ که فعال شده اند به نسبت روز سه شنبه که موعد تحویل  این گوشی ها رسماً شروع شدند افت کرده است. تصور می شود که تنها حدود ۶۳ ۴۰۰ عدد از این گوشی ها در روز چهارشنبه فعال سازی شدند که به نسبت روز گذشته که ۲۶۰ هزار گوشی فعال شده بودند به حدود یک چهارم کاهش پیدا کرده است. به نظر می رسد که مدل نسبتاً محبوب گلکسی اس ۸ + با حافظه ی ۶ گیگابایتی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی رم با مشکل منابع مورد نیاز برای تولید مواجه شده است.

اما هنوز هم این آمار بد به نظر نمی رسد علی الخصوص با دانستن این نکته که هفته ی گذشته اعلام شد پیش فروش های این گوشی در بازار داخلی یعنی بازار کره ی جنوبی از مرز یک میلیون پیش فروش عبور کرده است. این آمار ۵ برابر بیشتر از میزان پیش فروش های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در همین بازه ی زمانی است. احتمال داده می شود که انبار ها از هفته ی آینده دوباره از موجودی گلکسی اس ۸ + با حافظه ی رم ۶ گیگابایتی پر می شوند و این کمپانی کره ای دوباره شروع به عرضه ی این گوشی ها در بازار های مختلف می کند.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید