سامسونگ تولید صفحات نمایش نسل ۷ OLED را به زودی شروع می کند - تکفارس 
سامسونگ تولید صفحات نمایش نسل ۷ OLED را به زودی شروع می کند - تکفارس 

سامسونگ تولید صفحات نمایش نسل ۷ OLED را به زودی شروع می کند

امید بصیری
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 15:36
سامسونگ تولید صفحات نمایش نسل ۷ OLED را به زودی شروع می کند - تکفارس 

به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد صفحات نمایش OLED خود را به سطح بالاتری ببرد. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

سامسونگ دیسپلی (Samsung Display)، بزرگ ترین تولید کننده ی صفحات نمایش OLED در دنیا با سهمی عظیم ۹۵ درصدی بازار به دنبال این است که بازار و نفوذ خود را حتی گسترده تر کند. بر طبق گزارشات متعدد این شرکت تولید نسل هفتم از صفحات نمایش اولد خود را به زودی شروع خواهد کرد در حالی که رقبا هنوز در حال تلاش برای تمرکز بر روی نسل ۶ صفحات نمایش اولد هستند.

یک کارشناس به اینوستور گفته که خط تولید جدید سامسونگ با نام A 4 در ساخت نسل هفتم صفحات نمایش OLED نقش بزرگی ایفا خواهد کرد که می توان انتظار داشت این صفحات نمایش تا سه ماهه ی دوم سال میلادی آینده آماده ی استفاده شوند. این شرکت به احتمال زیاد از صفحات نمایش اولد با کیفیت ۴K و صفحات نمایش OLED ای که خم می شوند رونمایی خواهد کرد تا تسلط خود بر بازار برای چندین سال آینده را تثبیت کند.

” رقبای نسبتا کوچک سامسونگ در این زمینه در چند سال آینده احتمالا به نسل ۶ صفحات نمایش اولد تولید سامسونگ دست پیدا خواهند کرد. به نظر می رسد که سامسونگ برای پیشرفت در تولیدات خود روی به توسعه ی صفحات نمایش اولد نسل ۷ برای تثبیت تسلط خود بر بازار صفحات نمایش اولد بیاورد.” این سخنان یکی از مدیران ارشد شرکتی در زمینه ی تحقیق بر روی صفحات نمایش است.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟! نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.