گلکسی S8 و S8 + در بازار عرضه شدند - تکفارس 
گلکسی S8 و S8 + در بازار عرضه شدند - تکفارس 

گلکسی S8 و S8 + در بازار عرضه شدند

امید بصیری
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 21:45
گلکسی S8 و S8 + در بازار عرضه شدند - تکفارس 

بعد از ماه ها گمانه زنی ها چند هفته ی پیش بود که گلکسی اس ۸ و برادر بزرگ ترش گلکسی اس ۸ + به صورت رسمی معرفی شدند و بعد از پیش فروش چند روزه، امروز این گوشی ها به صورت رسمی به دست کسانی که آن ها را پیش خرید کرده بودند رسیدند. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

پس از این صبری که به نظر می رسید تا ابد ادامه دارد(!) گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸+ بالاخره عرضه شدند. اگرچه سامسونگ ادعا می کند که این گوشی ها تنها در چهار بازار در جهان( بازار های کانادا، پورتو ریکو، کره ی جنوبی و ایالات متحده) عرضه شده اند اما از نظر تکنیکی این حرف صحت ندارد چرا که مشتریان در سر تا سر جهان اقدام به دریافت گوشی های پیش خرید کرده ی خود کرده اند.

برای کسانی که هنوز از مشخصات گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ + اطلاعی ندارند باید بگوییم که گلکسی اس ۸ یک ابرگوشی ۵.۸ اینچی با رزولوشن صفحه نمایش ۲K و هم چنین صفحه نمایشی خمیده است که سسشامسونگ آن را صفحه نمایش بی کران(Infinity Display) می خواند. دیگر مشخصات این گوشی شامل پردازنده ی اگزینوس ۸۸۹۵(در برخی بازار ها این گوشی با پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۳۵ عرضه شده است)، دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، اسکنر چشم آیریس، اسکنر اثر انگشت، نسخه ی ۷ از سیستم عامل محبوب و متن باز اندروید و هم چنین باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر بر ساعتی عرضه می شود. از ویژگی های جدید این گوشی می توان به حذف دکمه های فیزیکی جلوی صفحه ی نمایش و دستیار صوتی هوشمند جدید سامسونگ با نام بیکسبی نام برد. گلکسی اس ۸ + نیز یک ابرگوشی هوشمند ۶.۲ اینچی با رزولوشن صفحه نمایش ۲ کی است که این صفحه نمایش نیز از رده ی صفحات نمایش بی کران سامسونگ است. در این گوشی نیز بسته به منطقه ی جغرافیایی عرضه ی آن از یکی از پردازنده های اگزینوس ۸۸۹۵ و یا اسنپ دراگون ۸۳۵ بهره برده می شود، دوربین پشتی این گوشی ۱۲ مگاپیکسلی بوده و دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسلی است، اسکنر چشم آیریس، اسکنر اثر انگشت و نسخه ی ۷ از سیستم عامل اندروید از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند هستند که با باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر بر ساعتی همراه شده اند. این گوشی نیز دارای دکمه های جلوی صفحه نمایش نبوده و از دستیار صوتی هوشمند جدید سامسونگ یا بیکسبی نیز بهره می برد.

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید