عرضه iPhone 8 با تاخیر رو به رو نخواهد شد | سامسونگ پنل های OLED را طبق برنامه تولید خواهد کرد - تکفارس 
عرضه iPhone 8 با تاخیر رو به رو نخواهد شد | سامسونگ پنل های OLED را طبق برنامه تولید خواهد کرد - تکفارس 

عرضه iPhone 8 با تاخیر رو به رو نخواهد شد | سامسونگ پنل های OLED را طبق برنامه تولید خواهد کرد

عرفان کرد
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 21:48
عرضه iPhone 8 با تاخیر رو به رو نخواهد شد | سامسونگ پنل های OLED را طبق برنامه تولید خواهد کرد - تکفارس 

بنا بر گزارش The Bell، سامسونگ پنل های OLED مورد نیاز اپل را بدون تاخیر تولید و ارسال خواهد کرد.

طبق این گزارش تا پایان این ماه میلادی، سامسونگ به سفارش اپل رسیدگی می کند و با شروع ما مه، مرحله تولید نیز آغاز می شود. بدین ترتیب سامسونگ می تواند طبق برنامه و در ماه ژوئن سفارشات اپل را ارسال کند.

چندی پیش شایعه ای مبنی بر تاخیر عرضه چند ماهه اولین گوشی OLED اپل منتشر شده بود اما تحلیلگران این موضوع را رد کرده اند و معتقدند که پنل های OLED سامسونگ به موقع در دسترس اپل قرار می گیرند.

همانطور که احتمالا در جریان هستید، اپل قصد دارد در سال ۲۰۱۷ از ۳ مدل جدید iPhone رونمایی کند که گوشی OLED و ۵.۸ اینچی iPhone 8 خواهد بود که اپل برای تامین پنل های OLED به رقیب سنتی اش سامسونگ مراجعه کرده است با قراردادی ۲ ساله، ۷۰ تا ۹۲ میلیون پنل OLED در سال از سامسونگ دریافت خواهد کرد.

هرچند که تعدادی از کارشناسان هنوز مطمئن نیستند که اپل بتواند تمام ویژگی های مورد نظرش را در گوشی iPhone 8 جا دهد. جان هیونگ جون در این مورد می گوید:

اپل میخواهد یک گوشی هوشمند عرضه کند که تمام بدنه اش را صفحه نمایش فرا می گیرد و به همین دلیل پنل های بهتری نسبت به صفحه های S8 می خواهد. به همین دلیل ممکن است که تاریخ عرضه این گوشی با تاخیر روبه رو شود.

اپل قصد دارد طراحی سختگیرانه تری برای iPhone 8 در نظر بگیرد و می خواهد حسگر اثر انگشت را در زیر صفحه نمایش جا دهد. البته که تمامی این مسائل به پتانسیل پنل های OLED سامسونگ بستگی دارد و به همین دلیل پنل های بهتری نسبت به S8 می خواهد.

مینگ چیو کو در اینباره می گوید:

ممکن است مرحله تولید iPhone جدید با صفحه های OLED تا ماه اکتبر یا نووامبر به تاخیر بیافتد. ویژگی هایی جدیدی که اپل برای این گوشی در نظر گرفته است مانند حسگر سه بعدی، ممکن است تجربه لذت بخشی در اختیار کاربران بگذارد اما ممکن است عرضه این گوشی را ۳ تا ۶ ماه به تاخیر بیاندازد.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید