مشخصات گلکسی J3 2017 لو رفتند - تکفارس 
مشخصات گلکسی J3 2017 لو رفتند - تکفارس 

مشخصات گلکسی J3 2017 لو رفتند

امید بصیری
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 21:02
مشخصات گلکسی J3 2017 لو رفتند - تکفارس 

همه ی ما می دانیم که تا عرضه ی گلکسی جی های مدل ۲۰۱۷ تنها زمان کمی باقی مانده است. ما نیز گزارشات متعددی از نسخه های مختلف این گوشی ها دیده ایم و حتی عکس هایی نیز مرتبط با گوشی گلکسی جی ۵ ۲۰۱۷ منتشر شده اند. حال امروز مشخصات گلکسی جی ۳ ۲۰۱۷ به سطح نت راه پیدا کرده اند. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

یک لیست بنچ مارکی(Benchmark) مشخص کرده است که گلکسی جی ۳ ۲۰۱۷ با شماره ی مدل اس ام جی ۳۳۰ قرار است با پردازنده ی اختصاصی سامسونگ با نام ۷۵۷۰ معرفی شود که از ۲ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی بهره می برد.

گلکسی جی ۳ ۲۰۱۷ از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن صفحه نمایش ۱۲۸۰ در ۷۲۰ بهره می برد و دوربین جلویی این گوشی ۵ مگاپیکسلی و دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. پردازنده ی گرافیکی این گوشی نیز از نوع مالی و شماره ی تی ۷۲۰ خواهد بود.

گزارش های قبلی هم چنین خبر داده اند که گلکسی جی ۳ ۲۰۱۷ به صورت پیش فرض از اندروید ۷.۰ استفاده خواهد کرد. در این افشاگری جدید نیز مشخص شده که گلکسی جی ۲۰۱۷ از جدید ترین نسخه ی سیستم عامل محبوب و متن باز اندروید استفاده خواهد کرد.

سامسونگ هنوز رسماً تایید نکرده است که در چه تاریخی از گلکسی جی های سال ۲۰۱۷ رونمایی می کند. البته بی شک مدت زمان طولانی ای تا عرضه ی رسمی گلکسی جی ۳ ۲۰۱۷، گلکسی جی ۵ ۲۰۱۷ و گلکسی جی ۲۰۱۷ باقی نمانده است.

مشخصات گلکسی J3 2017 لو رفتند - تکفارس 

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.