بیل گیتس تا چهارده سالگی به فرزندانش اجازه استفاده از تلفن همراه را نمی داد - تکفارس 
بیل گیتس تا چهارده سالگی به فرزندانش اجازه استفاده از تلفن همراه را نمی داد - تکفارس 

بیل گیتس تا چهارده سالگی به فرزندانش اجازه استفاده از تلفن همراه را نمی داد

عرفان کرد
۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 21:19

ممکن است عجیب و خنده دار به نظر برسد که پولدار ترین مرد جهان که بخش عظیمی از ثروتش را از طریق کامپیوتر ها و نرم افزار ها بدست آورده است، به فرزندانش تا نوجوانی اجازه استفاده از تلفن های همراه را نداده است. اما حقیقتا بیل گیتس اینگونه عمل کرده است:

ما در هنگام غذا خوردن گوشی هایمان را کنار میگذاریم. فرزندانمان تا ۱۴ سالگی اجازه استفاده از گوشی همراه را نداشتند هرچند که دوستان آن ها در سنین کمتر از آن ها استفاده می کردند.

از آن جایی که هر سه فرزند او در محدوده سنی ۱۴ تا ۲۰ سال قرار دارند، نتیجه می گیریم که بزرگترین فرزند او حدود ۶ سال پیش اولین گوشی اش را دریافت کرده است؛ زمانی که گوشی های هوشمند به اندازه امروز همه گیر نبوده است.

حال به ۶ سال قبل برگردیم. آیفون با قدرت پیش می رفت و خط تولیدی Galaxy سامسونگ تازه برای رقابت با آیفون آماده شده بود. شاید هم بیل گیتس برای فرزندانش آیفون نخریده باشد. او اکنون آنقدر درگیر مسائل انسان دوستانه و مباره با مالاریا است که شاید از حال و هوای دنیای تکنولوژی بی خبر است. البته که این فعالیت ها اتفاقات خوبی هستند مگر اینکه فرزند بیل گیتس باشید و سنتان کمتر از ۱۴ سال باشد.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید