تماشا کنید: گوشی Xperia XZ Premium اول ژوئن در اروپا عرضه خواهد شد - تکفارس 
تماشا کنید: گوشی Xperia XZ Premium اول ژوئن در اروپا عرضه خواهد شد - تکفارس 

تماشا کنید: گوشی Xperia XZ Premium اول ژوئن در اروپا عرضه خواهد شد

دانیال دهقانی
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 18:27
تماشا کنید: گوشی Xperia XZ Premium اول ژوئن در اروپا عرضه خواهد شد - تکفارس 

گوشی جدید سونی یعنی اکسپریا اکس زد پریمیوم (Xperia XZ Premium) اولین گوشی پرچمدار امسال است که از پردازنده کوال کام اسنپ دراگون ۸۳۵ استفاده کرده است. اگر چه دو گوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ + (Galaxy S8 +) اولین گوشی هایی بودند که از این پردازنده بهره بردند و به قفسه مغازه ها راه یافتند، ولی به نظر هنوز کمی تا عرضه پرچمدار سونی باقی مانده است.

پیش از این گزارش هایی به دست ما رسیده بود مبنی بر زمان عرضه و در دسترس قرار گرفتن اکسپریا اکس زد پریمیوم و مشخص شده بود که این گوشی در ماه ژوئن، به بازارهای منتخب اروپایی فرستاده خواهد شد.

به نظر می رسد که حداقل یک خرده فروشی آلمانی از تاریخ عرضه این گوشی اطلاع پیدا کرده، و طبق اعلام خرده فروشی O2 که یکی از خرده فروشی های اصلی آلمانی است این گوشی در تاریخ اول ژوئن عرضه خواهد شد ولی هنوز مشخص نیست که آیا بقیه خرده فروشی ها در آلمان و دیگر کشورها هم در همین تاریخ اکسپریا اکس زد پریمیوم را موجود خواهند کرد یا خیر و در کنار آن، خبری هم از قیمت این گوشی به دست نرسیده است.

از آخرین اخباری که در مورد گوشی اکسپریا اکس زد پریمیوم منتشر شده بود، می توان به این مورد اشاره کرد که قرار است یک مدل صورتی برنزی از این گوشی عرضه شود. ولی این که این مدل خاص به چه قیمت و در کدام بازارها در دسترس قرار خواهد گرفت مشخص نیست.

سونی اکسپریا اکس زد پریمیوم هم اکنون در انگلستان برای پیش خرید و به قیمت ۶۴۹ پوند در دسترس قرار دارد. حداقل سه خرده فروشی اصلی انگلیسی این گوشی را عرضه خواهند کرد و این اتفاق به نظر در ابتدای ماه ژوئن خواهد افتاد.

در ادامه می توانید ویدیوی تبلیغاتی جدیدی از این گوشی را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت ۴۸۰P

دانلود با کیفیت ۷۲۰P

نظر شما در مورد اکسپریا اکس زد پریمیوم چیست؟ آیا تمایلی به خرید آن دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید