گوشی معرفی نشده ی سامسونگ Z4 تاییدیه ی Wi Fi گرفت - تکفارس 
گوشی معرفی نشده ی سامسونگ Z4 تاییدیه ی Wi Fi گرفت - تکفارس 

گوشی معرفی نشده ی سامسونگ Z4 تاییدیه ی Wi Fi گرفت

امید بصیری
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 19:01
گوشی معرفی نشده ی سامسونگ Z4 تاییدیه ی Wi Fi گرفت - تکفارس 

همین چند روز پیش بود که خبری مبنی بر اینکه گوشی تازه عرضه شده ی سامسونگ زد ۲ که از سیستم عامل تایزن ۲.۴ بهره می برد توسط اف سی سی(FCC) تاییدیه دریافت کرده است. این بدان معنی بود که سامسونگ زد ۲ به زودی راهی ایالات متحده ی آمریکا خواهد شد. اما سامسونگ یک گوشی به روز تر با نسخه ی سوم از سیستم عامل تایزن نیز با نام سامسونگ زد ۴ دارد که به تازگی تاییدیه ی وای فای خود را دریافت کرده است. این گوشی با شماره ی مدل SM-Z400Y/DS که از DS مشخص است که یک نسخه ی دو سیم کارته نیز در کار است فهرست شده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

یک نمودار از سامسونگ زد ۴ بر روی وب سایت رسمی سامسونگ لو رفته است. یکی از ویژگی های ذکر شده در این نمودار فلش برای دوربین جلویی گوشی است.

گزارش های قبلی حاکی از این بودند که سامسونگ زد ۴ از ارتباطات نسل ۴ یا ال تی(LTE) پشتیبانی می کند و بلوتوث و وای فای یک بانده نیز بر روی این گوشی وجود خواهند داشت. باتری این گوشی ظرفیتی ۲۰۵۰ میلی آمپر بر ساعتی خواهد داشت. سامسونگ زد ۳ که در ماه اکتبر عرضه شده بود قیمتی بالغ بر ۱۳۲/۵۰ دلار آمریکا داشت و البته در حال حاضر می توانید آن را با قیمت ۱۰۱.۴۳ دلار تهیه کنید. سامسونگ زد ۳ از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ اینچی بهره می برد. پردازنده ی این گوشی که با نام SC7730 SoC شناخته می شود از ۴ هسته با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز تشکیل می شود و پردازنده ی گرافیکی آن مالی تی ۴۰۰ است. حافظه ی رم این گوشی ۱ گیگابایت و حافظه ی داخلی آن نیز ۸ گیگابایت است. دوربین پشتی این گوشی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن نیز که مخصوص عکس برداری سلفی است ۸ مگاپیکسلی است. باتری این گوشی نیز ظرفیتی ۲۶۰۰ میلی آمپر بر ساعتی دارد و سیستم عامل آن نسخه ی ۲.۳ از سیستم عامل تایزن است که قابلیت آپدیت به نسخه ی ۲.۴ را دارد.

هنگامی که سامسونگ در حال توسعه ی سیستم عامل خود یعنی تایزن بود به آن به عنوان راهی برای خلاصی از گوگل و سیستم عامل اندروید ان شرکت نگاه می کرد. در حالی که سامسونگ و گوگل روابط بسیار خوبی با یک دیگر دارند اما سامسونگ از سیستم عامل تایزن بر روی ساعت های هوشمند خود و هم چنین محصولات رده پایین در برخی بازار هااستفاده می کند.

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید