سامسونگ ارائه ی پرچم دار جدید برای نیمه ی دوم سال ۲۰۱۷ را تایید کرد - تکفارس 
سامسونگ ارائه ی پرچم دار جدید برای نیمه ی دوم سال ۲۰۱۷ را تایید کرد - تکفارس 

سامسونگ ارائه ی پرچم دار جدید برای نیمه ی دوم سال ۲۰۱۷ را تایید کرد

امید بصیری
۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 15:08
سامسونگ ارائه ی پرچم دار جدید برای نیمه ی دوم سال ۲۰۱۷ را تایید کرد - تکفارس 

سامسونگ امروز میزان درآمد خود در سه ماهه ی اول سال ۲۰۱۷ را منتشر کرد و از اول هم مشخص بود که بخش موبایل این کمپانی به دلیل فاجعه ی پیش آمده برای گلکسی نوت ۷ سوددهی سابق را نخواهد داشت چرا که سامسونگ عملاً پرچم دار به روزی در بازار نداشت. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

اما حال این شرکت قصد دارد تا ورق را برگرداند و با فروش حداکثری گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ + و تایید عرضه ی مجدد یک پرچم دار در نیمه ی پایانی سال ۲۰۱۷ برنامه ی سامسونگ برای این مهم هستند.

سامسونگ معمولاً در نیمه ی پایانی سال یک نسخه ی جدید از سری نوت را به بازار عرضه می کند و چند سال گذشته را نیز به این منوال گذرانده است. البته سال گشذته صحبت هایی وجود داشت مبنی بر این که شاید سامسونگ به کل بخش گلکسی نوت خود را تعطیل کند. البته احتمالاً این شایعه به واقعیت نزدیک نباشد چرا که سامسونگ بارها اعلام کرده که عرضه ی گوشی ای از سری نوت به قوت خود باقی است و یک گوشی جدید نیز در سال ۲۰۱۷ از این خانواده عرضه خواهد شد. در حقیقت این که این شرکت رسماً وجود یک پرچم دار جدید برای نیمه ی دوم سال ۲۰۱۷ را تایید کرده وجود یک نسخه ی جدید از سری گلکسی نوت را وعده می دهد.

حال اینکه محصول ارائه شده تا چه حد شبیه به گوشی های سری نوت قبلی سامسونگ باشد یا نه مسئله ای است که برای مشخص شدن ان باید صبر کنیم.

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید