انتشار آپدیت اندروید لوبیای ژله ای برای گوشی ها و تبلت های مختلف - تکفارس 
انتشار آپدیت اندروید لوبیای ژله ای برای گوشی ها و تبلت های مختلف - تکفارس 

انتشار آپدیت اندروید لوبیای ژله ای برای گوشی ها و تبلت های مختلف

علیرضا
۱۸ فروردین ۱۳۹۲ - 09:00
انتشار آپدیت اندروید لوبیای ژله ای برای گوشی ها و تبلت های مختلف - تکفارس 

انتشار آپدیت اندروید لوبیای ژله ای برای گوشی ها و تبلت های مختلف

 

همانطور که مطلع هستید ساختن اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی کار اسانی شده است و حالا اکثر کمپانی ها چینن محصولاتی را به بازار عرضه نموده اند. اما معیار انتخاب و راهنمای خرید کاربران در بین انبوه محصولات باید چه باشد؟ مطمئنا یکی از مسائلی که کاربران به آن توجه می کنند ساپورت نرم افزاری کمپانی سازنده پس از خرید محصول و ارائه نسخه های جدید اندروید می باشد. در طی چند روز گذشته ۴ خبر مهم از ارائه آپدیت اندروید توسط کمپانی های مختلف برای محصولاتشان منتشر شده است که همه این اخبار را در طی یک مقاله برای شما گرد آوری کرده ایم. با تک فارس همراه باشید.

 Sony-Xperia-Jelly-Bean-Logo

انتشار نسخه Jelly Bean اندروید برای اسمارت فون Sony Xperia TX

سونی در دسامبر سال ۲۰۱۲ برنامه انتشار آپدیت اندروید نسخه Jelly Bean را برای اسمارت فون های خود را اعلام نمود و تا به امروز هم طبق برنامه پیش رفته است. اسمارت فون های Xperia T و Xperia V همان طور که طبق برنامه زمانی وعده داده شده بود در ماه فوریه آپدیت شدند و اکنون نوبت به Xperia TX رسیده است. البته دلیل این مدت زمان مابین انتشار آپدیت Xperia T و Xperia TX با توجه به شباهت زیاد این دو موبایل مشخص نشده ( در اصل Xperia TX نسخه ویژه Xperia T برای برخی بازارهای خاص می باشد که البته عرضه وسیعی داشته است) اما به هر حال سونی طبق زمان بندی خود عمل کرده و تأخیری در این مورد نداشته است. با توجه به اینکه این آپدیت برای تمام گوشی های Xperia TX به صورت همزمان عرضه نمی شود و عرضه آن بر اساس محل سکونت و حتی اپراتورهای موبایل متفاوت می باشد بعضی کاربران ممکن است تا چند روز دیگر منتظر بمانند تا نوبت به آنها برسد. ورژن این آپدیت ۹٫۱٫B.0.411 بوده و امکانات معمول نسخه Jelly Bean اندروید اعم از Google Now، Project Butter، نوتیفیکیشن های جدید و … را در کنار آخرین تغییرات سونی به این موبایل اضافه خواهد نمود.

 ace2

انتشار اندروید لوبیای ژله ای ۴٫۱٫۲ برای اسمارت فون Samsung Galaxy Ace 2

شرکت سامسونگ بر اساس وعده ای که از قبل داده بود ویرایش ۴٫۱٫۲ اندروید را بصورت رسمی برای اسمارت فون Galaxy Ace 2 i8160 منتشر کرد. این ویرایش هم اکنون فقط برای کشور پرتقال منتشر شده است که بزودی برای سایر کشورها نیز منتشر خواهد شد. شما از طریق برنامه Kies و یا از طریق موبایل و به صورت On the air می توانید اسمارت فون خود را آپدیت نمایید. البته کاربران علاقه مند می توانند هم اکنون نیز این ویرایش جدید اندروید را دانلود و  روی اسمارت فون خود فلش کنند اما ویرایش فعلی اروپایی می باشد و منوی فارسی ندارد. با آپدیت Galaxy Ace 2 به ویرایش ۴٫۱٫۲ این اسمارت فون یکی از ارزانترین اسمارت فون هایی خواهد بود که دارای این ویرایش اندروید هستند و میتواند انتخاب خوبی برای خریداران باشد.

 4xhd

گوشی Optimus 4X HD ال جی آپدیت جلی بین ۴.۱ را دریافت کرد

ال جی اوپتیموس ۴X HD بدون شک یکی از بهترین گوشی های ۴ هسته ای در رنج قیمت خودش است و حالا شرایطش نیز بهتر  شده است.این گوشی یک سال پیش توسط ال جی و ابتدا با داشتن اندروید بستنی حصیری ویرایش ۴.۰.۳ ارائه شد و حالا آپدیت اندروید لوبیای ژله ای ویرایش ۴.۱.۲ در بعضی نقاط جهان در حال ارائه شدن برای این اسمارت فون است.

 متاسفانه کاربران این گوشی بیشتر از سایر گوشی ها منتظر ماندند ولی بالاخره این آپدیت آماده شده و آماده دریافت می باشد. آپدیت اندروید جلی بین در حال حاظر از سوی سرورهای کمپانی کره ای ال جی در حال پخش شدن است ولی ارائه شدن آن در نقاط مختلف کمی زمان خواهد برد. در هر حال بنا به گزارشات معلوم شده است که این آپدیت در اکثر کشورهای اروپایی ارائه شده است. آپدیت های جلی بین به صورت OTA خواهند بود ولی شما می توانید با نرم افزار LG Update Tool هم گوشی خود را آپدیت کنید. متاسفانه اخباری در مورد اینکه آپدیت ها تا چه زمانی در کل دنیا ارائه خواهد شد اعلام نشده ولی زیاد طول نخواهد کشید. همیشه به ال جی این انتقادها وارد بود که در زمینه بروز رسانی محصولاتش بسیار دیر عمل می کند. امیدواریم ال جی در محصولات جدید کمی ساپورت نرم افزاری محصولاتش را افزایش دهد تا اقبال عمومی نیز به محصولات این کمپانی افزایش یابد.

 Samsung-galaxy-tab2-GT-P3100-Firmware-update

آپدیت Galaxy Tab 7.0 Plus به جلی بین ویرایش ۴.۱.۲

همون طور که از عنوان این موضوع پیداست سامسونگ شروع به آپدیت این تبلت به اندروید ۴.۱.۲ کرده است. سامسونگ در ابتدا این تبلت را با اندروید نان زنجفیلی  ویرایش ۲.۳ عرضه نمود. سپس این محصول را به اندروید بستنی حصیری ویرایش ۴.۰.۴ آپدیت کرد و حالا آپدیت لوبیای ژله ای را نیز برای آن عرضه کرده است. البته این آپدیت فعلا طبق گزارش خود sammobile تنها برای کشور های اتریش و استرالیا می باشد. البته  انتظار می رود که این آپدیت برای کشور های دیگر هم به زودی عرضه گردد. سامسونگ با ارائه این آپدیت ها ثابت کرده است که ساپورت نرم افزاری محصولاتش را از یاد نبرده است.

مشخصات این رام :

Android 4.1.2

 Build Date: March 25

 Changlog list: 7086701

 PDA: P6200XXMC3

 CSC: P6200OXAMC3

به امید روزی که خبر ارائه آپدیت برای محصولات ایرانی همچون تبلت های دیمو را برای شما از تک فارس منتشر کنیم!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • 3r گفت:

    یکی از دلایلی که باعث میشه سامسونگ و اسمارتفون هایش طرفدار داشته باشه و فروش خوبی داشته باشه همینه!الجی تقریبا خیلی دیر این کارو انجام داد و سونی هم نسبتا به موقع عمل کرد ولی تأثیراتش میتونه بیشتر از الان باشه!
    فکر کنم باید منتظر کنفرانس گوگل باشیم!