اطلاعات جدیدی از گوشی Motorola Moto E4 Plus منتشر شد - تکفارس 
اطلاعات جدیدی از گوشی Motorola Moto E4 Plus منتشر شد - تکفارس 
اطلاعات جدیدی از گوشی Motorola Moto E4 Plus منتشر شد - تکفارس 

اطلاعات جدیدی از گوشی Motorola Moto E4 Plus منتشر شد

دانیال دهقانی
۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 21:43
اطلاعات جدیدی از گوشی Motorola Moto E4 Plus منتشر شد - تکفارس 

اطلاعات جدیدی از گوشی Motorola Moto E4 Plus منتشر شد. با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

امسال وقتی که در نمایشگاه FCC مشخص شد که موتورولا قصد عرضه گوشی هوشمند جدیدی به نام Moto E4 Plus را دارد که باتری اش ۵ هزار میلی آمپری است، به شدت متحیر شدیم. اگر چه موتورولا قبلاً هم با سری DROID از باتری هایی با ظرفیت بالا در توسعه گوشی هایش استفاده کرده بود، ولی موتو ای ۴ پلاس با داشتن یک باتری ۵ هزار میلی آمپری گوشی موتورولا دروید توربو (DROID Turbo) را با آن باتری ۳۹۰۰ میلی آمپری اش پشت سر گذاشته و تبدیل به بهترین گوشی موتورولا از لحاظ ظرفیت باتری شده است. این در حالی است که موتو ای ۴ پلاس، بر خلاف دروید توربو، یک گوشی پرچمدار هم نیست.

تصاویری امروز از گوشی موتو ای ۴ پلاس منتشر شده که یکی از آن ها نشان می دهد قاب پشتی این گوشی قابل جدا سازی است. این به کاربران اجازه می دهد تا باتری های خراب را با باتری هایی نو تعویض کنند. به غیر از این باتری فوق العاده، شایعه شده که موتو ای ۴ پلاس یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن اچ دی خواهد داشت. تراشه به کار رفته در ساخت این گوشی هم MediaTek MT6737M SoC است که خود یک پردازنده ۴ هسته ای با قدرت ۱.۳ گیگاهرتز، و پردازنده گرافیکی Mail-T720MP2 را در اختیار دارد. این گوشی ۲/۳ گیگابایت حافظه رم در اختیار داشته و حافظه داخلی اش هم ۱۶ گیگابایت است.

به نظر موتو ای ۴ پلاس یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی داشته و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن قرار دارد که کفاف سلفی گرفتن و تماس های تصویری را می دهد. اندروید ۷.۱.۱ نیز به طور پیش فرض بر روی گوشی نصب خواهد شد. انتظار می رود که این گوشی اول در اروپا عرضه شود و بعداً راه خود را به دیگر بازارها نیز باز کند. قیمت این گوشی نیز ۲۰۷ دلار تخمین زده شده است.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید